نمایش خارج از ترتیب پیام ها در توییتر

توییتر یک سرویس اطلاع رسانی عمومی است که با محوریت لیستی از پست ها با ترتیب وقوع معکوس ساخته شده و مطالب را به صورت شناور نمایش می دهد.

نمایش خارج از ترتیب پیام ها در توییتر

به گزارش کلیک، از امروز کاربران توییتر قادر خواهند بود که به صورت خودکار پیام هایی را که مشاهده نکرده اند، هنگام اجرای برنامه به بالای تایم لاین (صفحه اصلی) خود بیاورند، حتی اگر پیام چند دقیقه یا چند ساعت پیش ارسال شده باشد. وقتی کاربر صفحه ی خود را نوسازی می کند(رفرش)، پیام های خارج از ترتیب ناپدید می شوند و توییتر به نمایش پیام ها بر اساس تاریخ وقوع یا ارسال ادامه می دهد.

یکی از مدیران ارشد توییتر امروز گفت: "وقتی توییتر را بعد از مدتی اجرا می کنید، توییت هایی که بیشترین اهمیت را برای شما دارند بالای صفحه ی شما نمایش داده می شوند؛ اما همچنان تازه و با ترتیب وقوع معکوس."
منطق پشت این تغییر این است که کاربرانی که صدها اکانت دیگر را زیر نظر دارند، ممکن است مطالبی که می خواستند ببینند را از دست بدهند، و این یک سرویس شخصی برای پیام هایی است که ممکن بود دیده نشوند.
توییتر نام این سرویس را "اول بهترین پیام ها را نمایش بده" گذاشته است و در نهایت این اختیار به صورت پیش فرض درخواهد آمد که کاربران می توانند آن را غیرفعال کنند.
این ویژگی به شدت شبیه قابلیت "وقتی نبودی" است که توییتر در ژانویه 2015 آن را به اجرا گذاشت. هرچند این قابلیت در صفحه شما یکپارچه تر است. پیام ها خارج از نوبت نمایش داده می شوند، اما تنها تفاوت در جای گذاری آنها است. هرچند این قابلیت، بر خلاف معرفی یک ماهه "وقتی نبودی" بدون درنگ در حال اجرا است.
تعداد و نوع پیام هایی که نمایش داده می شوند برای هر کاربر متفاوت است. اگر شما کاربران زیادی که از فناوری می گویند و می نویسند را دنبال می کنید، پس پیام های مربوط به فناوری را در بالای صفحه خواهید دید. بر اساس گزارش Fast Company، کابران در حدود یک جین از "بهترین پیام ها" را در بالای صفحه خواهد دید، اما این عدد ممکن است برای هر کاربر متفاوت باشد.

منبع:pcmag

ارسال نظر