قابلیت به اشتراک‌گذاری ویس در توییتر

رسانه کلیک - توییتر در حال آزمایش یک قابلیت جدید است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا یک پیام صوتی را در توییتر خود پست کنند. این قابلیت اکنون برای برخی از کاربران iOS در دسترس است. 

قابلیت به اشتراک‌گذاری ویس در توییتر

این قابلیت امروز معرفی شد و توییتر اعلام کرد که پیام‌های صوتی، لمس انسانی‌تری به نحوه استفاده ما از توییتر اضافه خواهد کرد و به انتقال لحن مناسب برای توییت‌ها کمک خواهد کرد. هم می‌توانید همراه با توییت خود، صدای ضبط‌شده‌تان را پست کنید و هم می‌توانید تنها صدای خود را پست کنید.

پست کردن یک توییت صوتی کار تقریبا ساده‌ای است و تنها باید دکمه‌ای که نماد طول موج دارد را نگه دارید و صدای خود را ضبط کنید. علاوه بر متن می‌توانید تا 140 ثانیه صدای خود را ضبط کنید. اگر صحبت‌های شما بیشتر از 140 ثانیه باشد، اپلیکیشن توییتر به صورت اتوماتیک صدای ضبط شده را به حداکثر 25 توییت تبدیل می‌کند.

قابلیت پیام صوتی فقط برای هر شخص در صفحه اصلی خودش امکان‌پذیر است و نمی‌توان پاسخ توییت فرد دیگری را با ویس داد. این قابلیت باعث می‌شود تا افرادی که خواندن متن‌ها برای آن‌ها سخت است، از توییتر راحت‌تر استفاده کنند.

اکنون تنها برخی از کاربران iOS این قابلیت را در اپلیکیشن توییتر خود دارند؛ اما همه کاربران می‌توانند ویس‌های پست شده را گوش دهند. توییتر اعلام نکرده است که این ویژگی چه زمانی برای کاربران اندروید و وب ایجاد خواهد شد.

ارسال نظر