توییتر محدودیت کارکترهای ۱۴۰ کلمه ای را حذف خواهد کرد

توییتر بالغ بر میلیون ها کاربر را مجذوب خود ساخته، اما محدودیت ارسال مطالب و پست های ۱۴۰ کلمه ای این کاربران را ناراضی نگه داشته است. توییتر طی اعلامی رسمی خبر از برداشتن این محدودیت داده است.

توییتر محدودیت کارکترهای ۱۴۰ کلمه ای را حذف خواهد کرد

به گزارش کلیک، شرکت توییتر پیش از این با ایجاد محدودیت در ارسال پست ها، با تعداد ۱۴۰ کلمه بسیاری از کاربران را ناراضی نگه داشته بود که این خود باعث رشد کند کاربران در این شبکه اجتماعی در مقایسه با نمونه های مشابه شده است. مدیران طراح در این شرکت به تازگی با ایجاد قوانین جدید سعی در برداشتن این محدودیت ها و در نتیجه افزایش کاربران را دارند. برای مثال این شبکه اجتماعی از این پس اسامی، لینک سایت های معتبر، عکس ها و حتی عکس های متحرک را جز شمارش قرار نداده و تا حدودی محدودیت های قبلی در ارسال پست با کارکترهای ۱۴۰ کلمه ای را نیز افزایش داده است. این خبر خوشایند برای مخاطبین توییتر روز گذشته توسط وبسایت رسمی این شرکت اعلام شد. انتظار می رود این تغییرات تا اواخر ماه جاری در این اپلیکیشن اعمال شود. یکی دیگر از ویژگی های اضافه شده به توییتر امکانات جدید در گزینه tweetstorms است. سال گذشته شایعاتی در مورد حذف محدودیت پست گذاری ۱۴۰ کلمه ای در توییتر منتشر شد، اما با شروع سال ۲۰۱۶، به طور رسمی این شرکت از آغاز به اشتراک گذاری پست های ۱۰۰۰ کارکتری خبر داده است.

این تغییرات رفته رفته، در فضای توییتر به چشم خواهد آمد که طبق گفته مدیران تا اواخر ماه جاری این تغییرات کامل خواهد شد. باید دید برداشتن این محدودیت ها چه نقشی در روند رو به رشد کاربران خواهد داشت.

منبع: mashable

ارسال نظر