شایعات داغ دو مدل رویایی از سامسونگ گلکسی S8

<p>پس از عرضه گلکسی نوت ۷ و بازخوانی جنجال بر انگیز آن، زمان آن فرا رسیده است تا به فکر دستگاه بعدی سامسونگ باشیم. این گوشی جدید که برای نجات سامسونگ باید خاطره عملکرد وحشتناک باتری گلکسی نوت ۷ را خنثی کند، چیزی نیست جز گلکسی S8. به گزارش کلیک، از هم اکنون اطلاعات زیادی درباره پرچم دار آینده سامسونگ در دست است به طوری که می توان از همین حالا پروژه Dream را بر اساس این شایعات معرفی کرد! با این وجود، اخیرا گزارش جدیدی منتشر شده است که حقایقی را درباره نامگذاری گوشی های سامسونگ و داستان پشت آن بر ملا می کند. به وضوح می شود گفت که سامسونگ قرار است گلکسی S8 را در دو نسخه مختلف ارائه کند که نام داخلی آن ها Dream و Dream2 است. اما قسمت جالب تر ماجرا، نامگذاری عددی این دو مدل  است! بر اساس گزارش های منتشر شده، دو مدل Dream و Dream2 قرار است به ترتیب با نام های SM-G950 و SM-G955 به بازار بیایند. از آنجا که نام های عددی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس اج به ترتیب SM-G930 و SM-G935 بودند، سامسونگ از عدد ۳ به عدد ۵ پریده است! اگر این نامگذاری درست باشد، احتمالا سامسونگ یک مدل دیگر را بین این دو مدل خواهد گنجاند که نام آن احتمالا SM-G940 گذاشته شود (شاید همان گوشی تاشو که شایعاتی از آن بر سر زبان ها است). هر چند که شاید توضیح ساده تر این پرش سامسونگ از روی عدد ۴، اعتقاد خرافی مردم کره به نحس بودن عدد ۴ باشد! دقیقا همین ترس مردم از عدد ۴ بود که باعث شد گلکسی اس ۳ با نام GT-I9300 و گلکسی اس ۴ با نام GT-I9500 عرضه شوند! این دلایل و حدسیات دست کم در حال حاضر منطقی به نظر می رسند. شایعات دیگری هم وجود دارد مبنی بر این که سامسونگ سخت مشغول کار بر روی صفحات نمایش دوال اج با اندازه های ۵٫۱ و ۵٫۵ اینچی برای گلکسی اس ۸ است. پس احتمالا SM-G950 با نمایشگر ۵٫۱ اینچی و SM-G955 با نمایشگر ۵٫۵ اینچی عرضه خواهند شد. هنوز به طور صد در صد نمی شود گفت  که سامسونگ این دو مدل را به چه نام هایی ارائه خواهد داد و همینطور به طور قطعی اعلام نشده است که آیا گلکسی ۵٫۱ اینچی هم به صورت دوال اج تولید می شود و یا مثل گلکسی اس ۷ کاملا مسطح خواهد بود. اما از آنجا که سرعت نشر این شایعات بالاست، به زودی چیزهای بیشتری درباره پرچم دار آینده سامسونگ خواهیم فهمید.</p>

شایعات داغ دو مدل رویایی از سامسونگ گلکسی S8

به گزارش کلیک، از هم اکنون اطلاعات زیادی درباره پرچم دار آینده سامسونگ در دست است به طوری که می توان از همین حالا پروژه Dream را بر اساس این شایعات معرفی کرد! با این وجود، اخیرا گزارش جدیدی منتشر شده است که حقایقی را درباره نامگذاری گوشی های سامسونگ و داستان پشت آن بر ملا می کند.
به وضوح می شود گفت که سامسونگ قرار است گلکسی S8 را در دو نسخه مختلف ارائه کند که نام داخلی آن ها Dream و Dream2 است. اما قسمت جالب تر ماجرا، نامگذاری عددی این دو مدل است! بر اساس گزارش های منتشر شده، دو مدل Dream و Dream2 قرار است به ترتیب با نام های SM-G950 و SM-G955 به بازار بیایند. از آنجا که نام های عددی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس اج به ترتیب SM-G930 و SM-G935 بودند، سامسونگ از عدد ۳ به عدد ۵ پریده است!
اگر این نامگذاری درست باشد، احتمالا سامسونگ یک مدل دیگر را بین این دو مدل خواهد گنجاند که نام آن احتمالا SM-G940 گذاشته شود (شاید همان گوشی تاشو که شایعاتی از آن بر سر زبان ها است). هر چند که شاید توضیح ساده تر این پرش سامسونگ از روی عدد ۴، اعتقاد خرافی مردم کره به نحس بودن عدد ۴ باشد! دقیقا همین ترس مردم از عدد ۴ بود که باعث شد گلکسی اس ۳ با نام GT-I9300 و گلکسی اس ۴ با نام GT-I9500 عرضه شوند! این دلایل و حدسیات دست کم در حال حاضر منطقی به نظر می رسند.
شایعات دیگری هم وجود دارد مبنی بر این که سامسونگ سخت مشغول کار بر روی صفحات نمایش دوال اج با اندازه های ۵٫۱ و ۵٫۵ اینچی برای گلکسی اس ۸ است. پس احتمالا SM-G950 با نمایشگر ۵٫۱ اینچی و SM-G955 با نمایشگر ۵٫۵ اینچی عرضه خواهند شد.
هنوز به طور صد در صد نمی شود گفت که سامسونگ این دو مدل را به چه نام هایی ارائه خواهد داد و همینطور به طور قطعی اعلام نشده است که آیا گلکسی ۵٫۱ اینچی هم به صورت دوال اج تولید می شود و یا مثل گلکسی اس ۷ کاملا مسطح خواهد بود. اما از آنجا که سرعت نشر این شایعات بالاست، به زودی چیزهای بیشتری درباره پرچم دار آینده سامسونگ خواهیم فهمید.

ارسال نظر