بازی Two Worlds 3 معرفی شد

یکی از مجموعه های نسبتا محبوب در دنیای گیم، سری Two Worlds است که کمپانی TopWare Interactive در گذشته نسخه دوم این مجموعه را به صورت رسمی منتشر کرد. حال به دلیل محبوبیت و فروش بسیار خوب نسخه دوم این فرانچایز، کمپانی تاپ ور انتراکتیو ساخت نسخه سوم بازی Two Worlds را رسما تایید کرد. بر اساس گفته این کمپانی، در حال حاضر استودیوی ریلتی پامپ مشغول ساخت این بازی می باشد. در کنار این خبر گفته شد که بزودی بسته الحاقی جدیدی برای نسخه دوم بازی Two Worlds نیز منتشر می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

بازی Two Worlds 3 معرفی شد

حال به دلیل محبوبیت و فروش بسیار خوب نسخه دوم این فرانچایز، کمپانی تاپ ور انتراکتیو ساخت نسخه سوم بازی Two Worlds را رسما تایید کرد. بر اساس گفته این کمپانی، در حال حاضر استودیوی ریلتی پامپ مشغول ساخت این بازی می باشد. در کنار این خبر گفته شد که بزودی بسته الحاقی جدیدی برای نسخه دوم بازی Two Worlds نیز منتشر می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، هفته گذشته استودیوی تاپ ور اینتراکتیور در صفحه رسمی شبکه اجتماعی فیس بوک خود، ساخت عنوان Two Worlds 3 را به صورت رسمی تایید کرد. همانند نسخه های گذشته، استودیوی ریلتی پامپ وظیفه ساخت این بازی را برعهده دارد. استودیوی ریتلی پامپ در ساخت مجموعه Two Worlds تا به امروز حرفه ای عمل کرده و طبق جدیدترین آمار منتشر شده، نسخه اول و دوم این سری بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته اند. این میزان فروش در مقایسه با کیفیت و بودجه ساخت بازی، فروش خوبی به شمار می رود.

در حال حاضر، بازی Two Worlds 3 مراحل اولیه ساخت خود را طی می کند و سازندگان بر روی طرح های هنری بازی مشغول به کار هستند. کمپانی تاپ ور اینتراکتیو اعلام کرد که برای ساخت نسخه سوم این عنوان، برنامه ۳۶ ماهه ای در نظر گرفته و گویا هنوز وقت مناسبی برای مشخص کردن تاریخ عرضه این بازی نیست. با توجه به برنامه کمپانی سازنده و ناشر این بازی، احتمال می رود که عنوان Two Worlds 3 در سال ۲۰۱۹ منتشر شود. ناشر این مجموعه از طرفداران و کاربران درخواست کرده که برای انتشار اطلاعات بیشتر از این نسخه، صبر کنند.

از دیگر خبرهای خوش برای کاربران و طرفداران این است که استودیوی تاپ ور انتراکتیو و ریتلی پامپ به منظور افزایش کیفیت و بهبود عملکرد نسخه سوم این مجموعه، تغییراتی را در موتور سازنده این سری ایجاد خواهد کرد. پس از ایجاد تغییرات در ساختار این موتور سازنده، بدون تردید کیفیت و عملکرد گیم پلی بازی بهتر از نسخه های پیشین خواهد شد. همچنین این استودیو هم اکنون دو بسته الحاقی جدیدی را به کمک موتور سازنده جدید تولید می کند که بزودی این بسته های الحاقی برای نسخه دوم عنوان Two Worlds منتشر خواهد شد تا گیمرها تغییرات به وجود آمده را حس کنند.

http://www.pcgames.de/screenshots/original/2010/11/two_worlds_2_91.jpg

بر اساس گزارشات و جزئیات منتشر شده، دو بسته الحاقی جدید بازی Two Worlds 2، شامل ۸ نقشه جدید برای بخش مولتی پلیر (چند نفره) و ۲ محتوای داستانی خواهد بود که Call of the Tenebrae و Shattered Embrace نام دارد. اولین دی ال سی که Call of the Tenebrae نام دارد، در سه ماهه دوم سال میلادی جاری عرضه می شود. سازندگان و توسعه دهندگان این عنوان در خصوص این دی ال سی توضیح دادند:

داستان این بسته الحاقی به بازگشت قهرمان بازی به سرزمین آنتالوور تمرکز دارد. سرزمینی که شخصیت دارفا به صورت مبهم و مرموزی به قتل رسیده است. قاتلان در گروهی به نام The Chosen فعالیت می کنند که شباهت زیادی به موش ها دارند و تا به امروز هیچ فردی موفق به دیدن افراد این گروه قاتل نشده است. این گروه به یک جادوی جدید و قدرتمندی دسترسی دارد که این جادو، اهالی و ساکنین سرزمین آنتالوور (Antaloor) را تهدید می کند و زندگی آن ها را به خطر انداخته است. شما در نقش قهرمان بازی، وظیفه دارید که با روش های مختلف، جلو کشت و کشتار را بگیرید و افراد این گروه را برای همیشه نابود کنید. [قطعا در این راه، موانع زیاد و سختی پیش روی شما هستند]

به لطف موتور سازنده جدید، بدون شک گیمرها و کاربران بازی Two Worlds 2 در هنگام بازی کردن این بسته الحاقی، تجربه ای زیباتری از سرزمین آنتالوور خواهند داشت که جذابیت بازی را افزایش می دهد چرا که با تغییرات به وجود آمده در موتور سازنده، محیط بازی به مراتب با کیفیت تر و زیباتر طراحی شده است.

موتور سازنده و گرافیکی جدید مجموعه Two Worlds، این امکان را برای توسعه دهندگان فراهم می کند که بتوانند نسخه استیم او اس و لینوکس این فرانچایز را نیز تولید و عرضه کنند. همچنین جزئیات طراحی های محیط و شخصیت های بازی افزایش یافته و در نتیجه باعث زیباتر شدن بازی شده است. متاسفانه تا به امروز کاربران قادر نبودند که نسخه اول و دوم بازی Two Worlds را با رزولوشن HD تجربه کنند که به لطف موتور جدید، این قابلیت نیز برای گیمرها فراهم شده و گیمرها می توانند این دو بسته الحاقی جدید را با رزولوشن اچ دی بازی کنند. مزایای این موتور جدید تمامی ندارد و سازندگان به کمک این موتور جدید و قدرت مند بهتر از گذشته می توانند بخش چند نفره بازی را توسعه دهند و ویژگی های جدید و هیجان انگیزی را به بازی اضافه کنند.

نسخه اول بازی Two Worlds در ۹ می سال ۲۰۰۷ برای پلتفرم های ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۳ و رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر گردید. پس از گذشت ۳ سال، یعنی در تاریخ ۹ نوامبر سال میلادی ۲۰۱۰، کمپانی TopWare Interactive نسخه دوم بازی را برای پلتفرم های مذکور (+ سیستم عامل مک او اس) منتشر کرد. این فرانچایز تا به امروز نتوانست نظر تمامی منتقدان و گیمرها را به خود جلب کند و هر دو نسخه نمرات قابل قبول و نسبتا خوبی را کسب کرده اند. حال با توجه به تغییرات به وجود آمده در موتور سازنده این سری، باید منتظر عرضه نسخه سوم بازی Two Worlds باشیم. ممکن است این نسخه بتواند نقص ها و ایرادات نسخه های پیشین را برطرف کند. در هر صورت، باید منتظر انتشار تصاویر، ویدیوها باشیم که بتوانیم به راحتی درباره این نسخه اظهار نظر کنیم.

در انتهای این خبر، دیدگاه شما در رابطه با نسخه سوم بازی Two Worlds چیست؟ با توجه به تغییرات به وجود آمده در موتور سازنده این مجموعه، به نظر شما بازی Two Worlds 3 چه تفاوت هایی نسبت به نسخه های پیشین خواهد داشت؟ در حال حاضر شما مشغول تجربه نسخه های پیشین این فرانچایز هستید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر