اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 820 در CES 2016 معرفی شد

بالاخره اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 820 در نمایشگاه CES 216 رونمایی شد. این گوشی هومشند LeMax Pro نام داشته و محصولی از شرکت چینی LeTV است.

اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 820 در CES 2016 معرفی شد

مدت‌هاست که شایعات زیادی در رابطه با سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 820 کوالکام می‌شونیم. برخی از منابع خبری مدعی شده‌ بودند که این تراشه تا چند مدت به طور اختصاصی تنها در گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ استفاده خواهد شد. اما نهایتا دقایقی پیش کمپانی کوالکام رسما از اولین گوشی مجهز به تراشه‌ اسنپدراگون 820 خود رونمایی کرد.

1

این گوشی هوشمند همان محصولب است که شایعاتی زیادی طی چند وقت اخیر در رابطه با آن منتشر می‌شد. گوشی هوشمند LeMax Pro شرکت چینی LeTV که رسما اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 820 است. این گوشی تنها از قابلیت‌های پردازشی عالی و برتر اسنپدراگون 820 بهره‌مند نمی‌شود، بلکه از قابلیت‌های دیگر این تراشه همچون استاندارد اتصال وای‌فای 802.11ad، تکنولوژی شناسایی اثر انشگت SenseID کوالکام و ... نیز بهره‌مند خواهد شد.

در حال حاضر هیچگونه اطلاعات بیشتری در این رابطه ارائه نشده و به جزئیات دقیق گوشی LeMax Pro هم اشاره‌ای نشده است. اما با توجه به اظهارات رسمی کوالکام، این گوشی هوشمند رسما اولین محصولی خواهد بود که به تراشه اسنپدراگون 820 مجهز می‌شود.

منبع: slashgear

ارسال نظر