مدیر عامل جدید اوبر از لندنی ها عذرخواهی کرد

رسانه کلیک - دارا خسروشاهی مدیر عامل جدید اوبر پس از آنکه سازمان حمل‌ و نقل شهری لندن (TfL) مجوز فعالیت تاکسی های اوبر در سطح این شهر را تمدید نکرد، نامه ای باز برای لندنی ها نوشت.

مدیر عامل جدید اوبر از لندنی ها عذرخواهی کرد

به گزارش کلیک ؛ خبرگزاری بیزنس اینسایدر (businessinsider) در گزارشی نوشت؛ سازمان حمل‌ و نقل شهری لندن (TfL) روز جمعه اعلام کرد که با درخواست تمدید مجوز فعالیت شرکت خدمات تاکسیرانی آمریکایی اوبر که پایان ماه جاری میلادی منقضی خواهد شد، مخالفت کرده است.

این سازمان عدم رعایت برخی مقررات همچون اخذ گواهی پزشکی رانندگان و عدم گزارش جرائم جدی به نهادهای امنیتی را دلیل این اقدام عنوان کرده بود، ضمن آنکه شرکت Uber متهم به بی‌مسئولیتی در قبال مشتریان خود نیز شده بود.

رایزنی های فوری شرکت اوبر پس از اعلام این موضوع نشان می دهد که این کمپانی قصد تلف کردن وقت برای حفظ بازار لندن را ندارد. مدیران اوبر ابتدا درخواست تجدید نظر برای ادامه فعالیت این شرکت را دادند و پس از آن امروز دارا خسروشاهی مدیر عامل جدید شرکت اوبر در متنی سر گشاده در روزنامه انگلیسی Standard Evening بابت اشتباهات این شرکت عذرخواهی کرد.

مدیر عامل جدید اوبر در این متن نوشت: «از طرف همه افرادی که در شرکت جهانی اوبر حضور دارند، بابت اشتباهاتی که مرتکب شده‌ایم، عذرخواهی می کنم».

درخواست ادامه فعالیت اوبر در لندن در حال رسیدن به یک میلیون امضا است. خسروشاهی در ادامه این متن آورده است: «ما به نمایندگی از میلیون ها نفر از ساکنان لندن درخواست تجدید نظر کردیم و البته می دانیم که تغییراتی را باید صورت دهیم. مهمترین کار من به عنوان مدیر اجرایی جدید اوبر، ایجاد این تغییرات برای فصل بعدی است».

گفتنی است؛ اوبر، سرویس هم‌سفر آنلاینی است که در سال ۲۰۰۹ پایه‌ریزی شد و در طول این سال‌ها، گران‌ترین استارت‌آپ با ارزشی معادل ۶۸ میلیارد دلار شناخته شده است. اوبر از ابتدا با استراتژی ارائه خدمات دارای ارزش افزوده اما با استراتژی عاری از عذرخواهی در صورت بروز هر گونه مشکلی، فعالیت خود را آغاز کرد؛ رویکردی که تا مدت‌ها خوب پیش رفت و باعث رشد این شرکت نیز شد اما ظاهراً دوره چنین استراتژی‌هایی به سر رسیده است.

ارسال نظر