اوبر به کاربران خود کارت اعتباری ارائه می‌دهد

رسانه کلیک – کارت اعتباری جدید اوبر از ۲ نوامبر در سراسر آمریکا در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و تسهیلات و تخفیف‌های جدیدی را به کاربران دائمی ارائه می‌کند.

اوبر به کاربران خود کارت اعتباری ارائه می‌دهد

برای دریافت کارت اعتباری جدید اوبر هیچ هزینه سالیانه ای وجود ندارد و در آن امتیازهایی برای خرید آنلاین و آفلاین به کاربران تعلق می گیرد.

مزایای دیگر کارت اعتباری جدید اوبر داشتن اعتبار ۵۰ دلاری برای دریافت خدمات خاص مانند Netflix و Spotify است، همچنین کاربران می توانند پس از صرف ۵۰۰ دلار برای گرفتن تاکسی های اوبر در مدت زمان ۹۰ روز، ۱۰۰ دلار شارژ کارت از اوبر پاداش بگیرند.

افرادی که علاقه‌مند به داشتن ماشین در زندگی خود نباشند، احتمالاً از این کارت استقبال خواهند کرد چراکه استفاده از این کارت می‌تواند تخفیف‌های خوبی را برای آن‌ها در برداشته باشد.

اوبر در خصوص امنیت اطلاعات کاربران هم گفته است که تنها بانک صادر کننده یعنی بارکلیز، به اطلاعات تردد مسافران اوبر دسترسی خواهد داشت.

در واقع کارت اعتباری جدید اوبر، هزینه ای که مسافران با استفاده از این کارت برای گرفتن ماشین از اوبر خرج می کنند را محاسبه و بر اساس مقدار اعتبار به‌دست‌آمده توسط هر یک از مشتریان، به آن‌ها پاداش می‌دهد.

مشخص نیست که آیا طرح کارت اعتباری جدید اوبر در کشورهای دیگر نیز عملیاتی خواهد شد یا خیر، این شرکت هنوز توضیحی در این خصوص ارائه نکرده است.

گفتنی است؛ اوبر (Uber) یک سرویس هم سفری آنلاین مستقر در سان فرانسیسکو است که براساس آمار اولین استارت آپ در دنیا بود که بیشترین و گرانترین سهام را داشت. این شرکت در چند سال گذشته دچار مشکلاتی به خصوص در کشورهای اروپایی شد، بخاطر بروز این مشکلات در ژوئن ۲۰۱۷ تراویس کالانیک، مدیرعامل اوبر، بعد از مدت‌ها تنش، با فشار پنج سرمایه‌گذار عمده این شرکت استعفا کرد. اکنون دارا خسروشاهی مدیرعامل جدید اوبر سعی دارد تا این شرکت را به روزهای اوج خود بازگرداند.

ارسال نظر