پیش بینی غیر منتظره مدیر عامل یوبی سافت درباره نسل آینده کنسول های بازی

رسانه کلیک - در حالی که شایعات به معرفی پلی استیشن 5 در سال 2020 اشاره می کنند، مدیر عامل یوبی سافت اعتقاد دارد که نسل آینده کنسول ها آخرین نسل کنسول ها خواهد بود.

پیش بینی غیر منتظره مدیر عامل یوبی سافت درباره نسل آینده کنسول های بازی

کنسول های بازی فروش بسیار مناسبی را در بازار تجربه می کنند. جدیدترین نسل کنسول ها، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در مجموع موفق به فروش بیش از 100 میلیون دستگاه از زمان عرضه تا به امروز شده اند. با این حال مدیر عامل یوبی سافت ، Yves Guillemot اعتقاد دارد که عمر کنسول های بازی در حال پایان یافتن است.

مدیر عامل یوبی سافت در مصاحبه با Variety اعلام کرد که نسل آینده کنسول ها آخرین نسل کنسول های بازی خواهد بود. به اعتقاد وی صنعت گیم در آینده رویکرد متفاوتی را در پیش می گیرد. در آینده گیمرها می توانند توسط استریم به انجام بازی بپردازند.

ایو گیلموت در این رابطه عنوان کرده است:

به نظر من تنها شاهد معرفی یک نسل دیگر از کنسول های بازی خواهیم بود. در آینده سخت افزارهای کمتری برای اجرای بازی تولید و معرفی می شوند. در آینده بیشتر افراد به جای خرید کنسول های بازی توسط استریم به انجام بازی خواهند پرداخت.

در حال حاضر سرویس هایی مانند GameFly Streaming به کاربران اجازه می دهند که بازی های باکیفیت (بازی های AAA) را بر روی تلویزیون های هوشمند و یا آمازون فایر TV اجرا کنند.

در آینده می توان صحت گفته های ایو گیلموت را مورد بررسی قرار داد. با این حال با توجه به فروش بالای کنسول های بازی انتظار می رود که نسل آینده کنسول ها آخرین آن ها نباشد.

مایکروسافت در سال 2013 از کنسول Xbox One رونمایی کرد. در زمان عرضه مایکروسافت اعلام کرد که گیمرها برای اجرای بازی باید آنلاین باشند که این موضوع باعث شد برخی از کاربران از خرید این کنسول بازی منصرف شوند. با توجه به این موضوع انتظار می رود که در آینده نزدیک اجرای بازی از طریق استریم چندان مورد استقبال گیمرها قرار نگیرد.

ارسال نظر