تاریخ و زمان دقیق کنفرانس یوبی سافت در E3 2018

رسانه کلیک - کمتر از دو ماه به برگزاری یکی از مهم ترین نمایشگاه های صنعت گیم باقی مانده و به تازگی تاریخ و زمان دقیق کنفرانس یوبی سافت در E3 2018 مشخص شده است.

تاریخ و زمان دقیق کنفرانس یوبی سافت در E3 2018

با اینکه هنوز دو ماه با برگزاری رویداد و نمایشگاه مهم و بزرگ E3 فاصله داریم، لیکن شرکت های نامدار بزرگی همچون مایکروسافت، بتسدا و الکترونیک آرتز تاریخ و زمان دقیق برگزاری کنفرانس های اختصاصی خود طی این مراسم را اعلام کرده اند.

شرکت فرانسوی یوبی سافت که یکی از اعضای ثابت شرکت کنندگان رویداد E3 به شمار می رود، هر ساله با حضور فعال در این نمایشگاه به معرفی بازی های ویدیویی جدید خود می پردازد و از برنامه ها و دستاوردهای تازه خود رونمایی می کند. با وجود اینکه از حضور این شرکت بزرگ بازی سازی در نمایشگاه E3 امسال مطمئن بودیم، اما چندی پیش یوبی سافت ضمن تایید برگزاری کنفرانس اختصاصی در این رویداد، تاریخ و زمان دقیق کنفرانس خود را مشخص کرد.

بر این اساس، کنفرانس یوبی سافت در E3 2018 راس ساعت 00:30 دقیقه بامداد روز سه شنبه 22 خرداد ماه سال 97 به وقت ایران (ساعت 1:00 دقیقه بعد از ظهر روز 11 ژوئن سال جاری میلادی به وقت PT) در سالن Orpheum Theatre واقع در شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا برگزار می شود.

گفتنی است؛ این کنفرانس به صورت زنده از طریق پلتفرم های مختلف از جمله توییچ، یوپلی، پلی استیشن نتورک، ایکس باکس لایو و غیره قابل مشاهده خواهد بود. از این رو، درصورتی که به دنبال تماشای زنده این کنفرانس هستید، در ساعت مذکور به یکی از پلتفرم های فوق مراجعه کرده و کنفرانس یوبی سافت در E3 2018 را لحظه به لحظه دنبال کنید. هرچند، رسانه کلیک این نمایشگاه بزرگ و مهم صنعت گیمینگ را به صورت زنده پوشش می دهد و شما را در جریان جدیدترین اتفاقات و خبرهای مربوطه می گذارد.

تا به امروز، حدس و گمان های مختلفی در خصوص عناوین ویدیویی حاضر در این کنفرانس به میان زده شده است که متاسفانه شرکت یوبی سافت به غیر از تایید حضور بازی مورد انتظار و پرطرفدار The Division 2، سایر شایعه ها و گزارش ها را تایید و یا تکذیب نکرده است. به علاوه، اخیرا شایعه ها و زمزمه هایی نیز پیرامون معرفی نسخه سوم بازی «واچ داگز» و نسخه جدید مجموعه محبوب Splinter Cell طی کنفرانس یوبی سافت در E3 2018 شنیده می شود.

در هر صورت، یوبی سافت در حال حاضر جز اعلام تاریخ و زمان دقیق کنفرانس رسمی خود و تایید حضور بازی The Division 2 در این مراسم، هیچ اطلاعات و جزئیاتی در این باره با طرفداران و بازیکنان به اشتراک نگذاشته است. البته، شکی نیست که این شرکت فرانسوی سورپرایزهایی را برای گیمرها و طرفداران خود تدارک دیده و عناوین ویدیویی جدید زیادی را در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد.

توجه داشته باشید که شرکت یوبی سافت در اواخر اسفند ماه سال گذشته بدون هیچ مقدمه ای، به طور ناگهانی بازی The Division 2 را معرفی کرد. البته سازندگان در آن زمان از انتشار جزئیات و اطلاعات در خصوص گیم پلی و داستان بازی خودداری کردند و تنها لوگوی رسمی آن را به نمایش گذاشتند. این عنوان ویدیویی مورد انتظار به مانند نسخه قبلی، توسط استودیوی «مسیو انترتینمنت» (Massive Entertainment) ساخته می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، بر روی این لینک کنید.

در ادامه می توانید تاریخ و زمان دقیق برگزاری کلیه کنفرانس های نمایشگاه E3 2018 که تا به امروز توسط منابع رسمی مشخص شده اند را مشاهده کنید. گفتنی است، در صورت انتشار برنامه سایر شرکت ها، لیست زیر در پست های بعدی به‌روز رسانی می شود.

شنبه - 19 خرداد (9 ژوئن)

  • شرکت الکترونیک آرتز - کنفرانس EA Play 2018 - ساعت 10:30 دقیقه بعد از ظهر به وقت ایران

یک شنبه - 20 خرداد (10 ژوئن)

  • شرکت مایکروسافت - ساعت 12:30 دقیقه بعد از ظهر به وقت ایران

دوشنبه - 21 خرداد (10 ژوئن)

  • شرکت بتسدا - راس ساعت 6 قبل از ظهر به وقت ایران

سه شنبه - 22 خرداد (11 ژوئن)

شرکت یوبی سافت - ساعت 00:30 دقیقه بامداد به وقت ایران

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با کنفرانس یوبی سافت در E3 2018 چیست؟ به نظر شما، آیا طی این کنفرانس شاهد معرفی بازی Watch Dogs 3 خواهیم بود؟ شما چه انتظاراتی از شرکت یوبی سافت دارید؟ فراموش نکنید که دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر