تا چند سال آینده خبری از نسخه بعدی بازی Rainbow Six نیست!

رسانه کلیک - بنا به جدیدترین بیانیه یوبی سافت و صحبت های «الکساندر رمی»، مدیر ارشد برند رینبو سیکس، ظاهرا این شرکت تا چند سال آینده هیچ برنامه ای برای ساخت و توسعه نسخه بعدی بازی Rainbow Six ندارد!

تا چند سال آینده خبری از نسخه بعدی بازی Rainbow Six نیست!

بدون هیچ شک و تردیدی، بازی ویدیویی Rainbow Six Siege یکی از بهترین عناوین سری رینبو سیکس به شمار می رود که نه تنها در زمان عرضه به موفقیت های بسیار زیادی دست یافت، بلکه به دلیل پشتیبانی رایگان و دراز مدت سازندگان، روز به روز به محوببیت و تعداد بازیکنان آن افزوده می شود.

اگرچه در زمان انتشار بازی رینبو سیکس سیج، این عنوان بنا به دلایل گوناگونی چندان نتوانست انتظارات بازیکنان و منتقدان را برآورده کند و بدین خاطر شاهد اخذ نمرات و امتیازات نسبتا ناامید کننده ای بودیم. اما در حال حاضر، تنوع بی نظیر اپراتورها، سلاح و نقشه ها و همچنین پشتیبانی قوی یوبی سافت از آن باعث شده که این عنوان به یکی از بهترین بازی های شوتر چند نفره آنلاین بازیکنان و گیمرها تبدیل شود.

از آنجا که شاهد موفقیت روز افزون بازی Rainbow Six Siege هستیم، به نظر می رسد این عنوان ویدیویی به این زودی ها به کنار نمی رود و سازندگان حالا حالاها دست از پشتیبانی برنمی دارند و برنامه پشتیبانی دراز مدتی را برای این بازی شوتر پرطرفدار در نظر گرفته اند. این پشتیبانی طولانی مدت بدان معنا است که تا چند سال آینده خبری از نسخه بعدی بازی Rainbow Six نخواهد بود و بازیکنان چندین سال خود را با نسخه کنونی سرگرم می کنند.

نسخه بعدی بازی Rainbow Six

آقای الکساندر رمی (Alexandre Remy)، مدیر ارشد برند این عنوان، به تازگی در گفت و گوی اخیر خود اعلام کرد که شرکت فرانسوی یوبی سافت تاکنون هیچ برنامه ای برای نسخه بعدی بازی Rainbow Six در نظر نگرفته است. در عوض، بازیکنان می توانند انتظار پشتیبانی چندین ساله شرکت یوبی سافت از بازی رینبو سیکس سیج را داشته باشند که به مروز زمان محتوای جدید از جمله اپراتور، نقشه، سلاح، حالت های مبارزه ای و آیتم های مختلف به بازی اضافه شود.

الکساندر رمی در مصاحبه با وب سایت معتبر و شناخته شده یورو گیمر اظهار داشت: «ما هم اکنون با اطمینان و صدای بلند و رسا اعلام می کنیم که هیچ برنامه ای برای نسخه بعدی Rainbow Six نداریم. ما تا ده سال آینده همچنان در این محل هستیم و به پشتیبانی از این عنوان ادامه می دهیم. رینبو سیکس سیج حالا حالاها بخشی از زندگی شما خواهد بود».

بر اساس صحبت های آقای الکساندر رمی، ظاهرا تا چند سال آینده نسخه بعدی بازی Rainbow Six منتشر نمی شود و بازیکنان تقریبا تا ده سال آینده کماکان به تجربه بازی بی نظیر Rainbow Six Siege ادامه خواهند داد. البته شرکت یوبی سافت در این مدت با انتشار به‌روز رسانی های متعدد، محتویات تازه ای را برای بازیکنان و گیمرها به ارمغان می آورد.

یوبی سافت در طی مسابقات و رویداد Six Invitational رسما تایید کرد که در آینده نه چندان دور، با انتشار به‌روز رسانی ها تعداد اپراتورها و مبارزهای بازی رینبو سیکس سیج را به 100 عدد می رساند. این در حالی است که هم اکنون 36 اپراتور در این عنوان حضور دارد که هشت شخصیت دیگر نیز در طول سال میلادی جاری و جریان برنامه سومین سال پشتیبانی به این عنوان اضافه خواهد شد. با این حال، در پایان سال میلادی جاری تعداد شخصیت های بازی به 48 عدد می رسد که با توجه به اظهارات و سخنان الکساندر رمی، ظاهرا 52 کاراکتر دیگر در آینده به این عنوان راه می یابند که متاسفانه اطلاعاتی در این خصوص در دست نیست.

همچنین، در دیگر خبرهای مرتبط با بازی Rainbow Six Siege می توان به معرفی دو اپراتور جدید بازی و برگزاری رویداد ویژه و جدیدی به نام Outbreak اشاره کرد. بر اساس گفته های شرکت فرانسوی یوبی سافت، اولین به‌روز رسانی فصل سوم بازی رینبو سیکس سیج که Operation Chimera نام دارد، شامل دو اپراتور هجومی جدید به نام های «فنیکا» و «لیون» و حالت جدید مبارزه ای Outbreak می شود. این آپدیت بزرگ برای عرضه در روز 6 مارس سال میلادی جاری (15 اسفند ماه سال 96) برنامه ریزی شده است که البته کاربران و گیمرهای عادی در روز 20 مارس سال جاری (29 اسفند) به دو اپراتور جدید بازی دسترسی خواهند داشت. برای کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر با دو اپراتور تازه، بر روی این لینک کلیک کنید .

نسخه بعدی بازی Rainbow Six

به دلیل آن که به‌روز رسانی هیچ نقشه جدیدی را به بازی رینبو سیکس سیج اضافه نمی کند، سازندگان در عوض رویداد جدیدی به نام Outbreak را برای بازیکنان در نظر گرفته اند. این رویداد هیچ شباهتی با اساس و پایه بازی ندارد و با دنیای رینبو سیکس سیج کاملا متفاوت است. این رویداد بازیکنان را قالب تیم های سه نفره در مقابل بیگانگان، موجودات و حیوانات عجیب و غریب و ناشناخته ای قرار می دهد که شباهت زیادی با بازی پرطرفدار Left 4 Dead دارد. این رویداد نیز همزمان با به‌روز رسانی بزرگ Operation Chimera به صورت رایگان در اختیار کلیه کاربران و بازیکنان قرار می گیرد.

لازم به ذکر است؛ بازی Rainbow Six Siege در روز یکم دسامبر سال میلادی ۲۰۱۵ (10 آذر ماه سال ۹۴) بر روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر شد. در حال حاضر، نسخه استاندارد بازی با قیمت 39.99 دلار در فروشگاه های استیم، یوپلی، پلی استیشن استور و ایکس باکس لایو به فروش می رسد. البته سازندگان نسخه ارزان قیمتی را تحت عنوان نسخه استارتر مخصوص پی سی بازها به انتشار رساندند که با قیمت 14.99 دلار قابل خریداری است. گفتنی است، این نسخه جز گرانی قیمت اپراتورها و آیتم ها، هیچ تفاوت دیگری با نسخه استاندارد و معمولی ندارد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با نسخه بعدی بازی Rainbow Six چیست؟ آیا شما عرضه نسخه بعدی بازی Rainbow Six را به پشتیبانی طولانی مدت از آخرین نسخه این مجموعه ترجیح می دهید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر