پرفروش ترین های بریتانیا | پادشاهی Black Ops 3 وارد هفته هفتم شد

شاهکار کمپانی اکتیویژن همچنان در صدر جدول پرفروش ترین بازی های هفتگی کشور بریتانیا پادشاهی می کند! از زمان انتشار بازی بی نظیر و محبوب Call of Duty Black Ops 3 حدود هفت هفته گذشته است. در این مدت این بازی به صورت متوالی صدرنشین جدول فروش هفتگی بریتانیا بوده است و تا به امروز هیچ عنوانی نتوانسته با این عنوان به رقابت بپردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

پرفروش ترین های بریتانیا | پادشاهی Black Ops 3 وارد هفته هفتم شد

در این مدت این بازی به صورت متوالی صدرنشین جدول فروش هفتگی بریتانیا بوده است و تا به امروز هیچ عنوانی نتوانسته با این عنوان به رقابت بپردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش وب سایت کلیک، اکنون سه هفته از سال جدید میلادی گذشته است و این سه هفته هم با صدرنشینی بازی Call of Duty Black Ops 3 به اتمام رسید. همان طور که اطلاع دارید در سال 2015 بازی های بسیار بزرگی مانند Fallout 4، Assassins Creed Syndicate، Tom Clancy's Rainbow 6: Siege، Star Wars: Battlefront و Resident Evil Origins Collection منتشر شدند که این عناوین به لطف محبوبیت بالای بازی کال اف دیوتی بلک اپس 3 نتوانست حتی برای یک بار هم که شده صدرنشینی در این جدول را تجربه کنند.

در این هفته میزان فروش بازی Call of Duty: Black Ops III حدود 7 درصد کاهش پیدا کرده و با این حساب همچنان این بازی در صدر جدول می تازد. بازی FIFA 16 نیز نسبت به هفته قبلی در جایگاه خود تغییراتی را داده و به رده دوم این جدول سعود پیدا کرده است. میزان فروش این بازی محبوب نسبت به هفته گذشته خود با 4 درصد افزایش رو به رو بوده است. شاهکار کمپانی راک استار (بازی Grand Theft Auto V) که هفته گذشته در رده دوم جدول قرار گرفته بود، در این هفته با 21 درصد کاهش فروش مواجه شد و به همین علت به رده سوم جدول سقوط کرد.

در رده چهارم جدول نیز بازی Tom Clancy's Rainbow 6: Siege قرار گرفت. میزان فروش این بازی در هفته گذشته با اینکه با 10 درصد کاهش مواجه بود، توانست 1 رده سعود کند و خود را در جایگاه چهارم این هفته قرار دهد. عنوان دیگر کمپانی الکترونیک آرتز (بازی Star Wars: Battlefront) که در زمان های اولیه انتشار خود در رده دوم جدول قرار داشت، این هفته با یک پله سقوط در رده پنجم قرار گرفت. میزان فروش بازی Star Wars: Battlefront نسبت به هفته گذشته با 20 درصد کاهش مواجه شد.

در هفته ای که گذشت، دو بازی جدید نیز توسط کمپانی های مختلف منتشر شدند که خوشبتانه فروش خوبی را تجربه کردند. بازی اول به اپیزود دوم فرانچایز Life is Strange باز می گردد که در تاریخ 30 ژانویه به صورت رسمی منتشر شد.

عنوان دوم نیز نسخه کالکشن بازی رزیدنت اویل است. بازی Resident Evil Origins Collection که توسط کمپانی کپکام در تاریخ 22 ژانویه برای کنسول های نسل هشتم کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن 4) و همچنین کامپیوترهای شخصی منتشر شد، توانست در رده ششم جدول قرار گیرد. این بازی نسخه بهبود یافته و بازسازی شده نسخه اول بازی محبوب و جذاب Resident Evil و نسخه Zero این فرانچایز می باشد.

در زیر می توانید جدول پرفروش ترین بازی های این هفته کشور بریتانیا را مشاهده کنید.

  1. CALL OF DUTY: BLACK OPS III
  2. FIFA 16
  3. GRAND THEFT AUTO V
  4. TOM CLANCY'S RAINBOW 6: SIEGE
  5. STAR WARS BATTLEFRONT
  6. RESIDENT EVIL ORIGINS COLLECTION
  7. LIFE IS STRANGE
  8. JUST CAUSE 3
  9. FALLOUT 4
  10. DISHONORED: DEFINITIVE EDITION
  11. LEGO JURASSIC WORLD
  12. MINECRAFT: XBOX EDITION
  13. MINECRAFT: STORY MODE
  14. DISNEY INFINITY 3.0
  15. DESTINY: THE TAKEN KING
  16. THE EVIL WITHIN
  17. TERRARIA
  18. NEED FOR SPEED
  19. MINECRAFT: PLAYSTATION EDITION
  20. FORZA MOTORSPORT 6
  21. THE SIMS 4
  22. GUITAR HERO LIVE
  23. JUST DANCE 2016
  24. METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN
  25. HALO 5: GUARDIANS
  26. UNCHARTED: THE NATHAN DRAKE COLLECTION
  27. WWE 2K16
  28. THE ELDER SCROLLS ONLINE
  29. RISE OF THE TOMB RAIDER
  30. LEGO MARVEL SUPER HEROES
  31. FOOTBALL MANAGER 2016
  32. THE LAST OF US: REMASTERED
  33. DISNEY INFINITY 2.0
  34. BATMAN: ARKHAM KNIGHT
  35. THE CREW
  36. ASSASSIN'S CREED: SYNDICATE
  37. LEGO DIMENSIONS
  38. DYING LIGHT
  39. UNTIL DAWN
  40. LEGO BATMAN 3: BEYOND GOTHAM

در انتها خبر، دیدگاه شما در رابطه با هفته ای که گذشت چه بود؟ آیا شما هم این چنین میزان فروش بازی ها را پیش بینی می کردید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Chart-Track

ارسال نظر