با گوشی قدرتمند Ulefone Power آشنا شوید؛ باتری 6050mAh و قیمت 210 دلاری

کمپانی Ulefone که شاید کمتر نام آن شنیده باشید به تازگی از گوشی هوشمند Ulefone Power رونمایی کرده است. این گوشی از باتری 6050 میلی آمپر ساعتی بهره‌مند بوده و قیمتی مقرون به صرفه دارد.

با گوشی قدرتمند Ulefone Power آشنا شوید؛ باتری 6050mAh و قیمت 210 دلاری

چه از برندهای چینی تولید کننده گوشی‌های هوشمند خوشتان بیاید و چه از آن‌ها متنفر باشید، نمی‌توانید پیشرفت‌های چشمگیر این شرکت‌ها را نادیده بگیرید. شرکت Ulefone همیکی از کمپانی‌های چینی است که در زمینه طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند و سایر محصولات موبایلی فعالیت می‌کند. این شرکت به تازگی از گوشی هوشمندی با نام Ulefone Power رونمایی کرده که باتری آن ظرفیت 6050 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند.

1 باتری به کار گرفته شده در این محصول از نوع لیتیوم پلیمری و جدانشدنی بوده و محصولی از بند سونی است. بر اساس ادعای خود کمپانی Ulefone، باتری گوشی هوشمند نامبرده شده به راحتی می‌تواند با یک بار شارژ چیزی در حدود چهار روز دوام را برای دستگاه به همراه داشته باشد. این گوشی هوشمند همچنین از تکنولوژی شارژ سریع اختصاصی نیز بهره می‌برد که ظرف مدت زمان کوتاهی باتری دستگاه را شارژ خواهد کرد. بنابراین تصور نکنید که به منظور شارژ مجدد باتری 6050 میلی آمپر ساعتی این گوشی باید ساعت‌ها انتظار بکشید. بنا به گفته‌های کمپانی Ulefone شما با 5 دقیقه شارژ باتری این گوشی می‌توانید تا 2 ساعت با آن به مکالمه بپردازید.

اما علارغم بهره‌مند شدن گوشی Ulefone Power از باتری 6050 میلی آمپر ساعتی، نهایت دقت و ظرافت در طراحی آن به کار گرفته شده و این موضوع سبب شده که ضخامت بدنه این گوشی تنها برابر با 9.5 میلیمتر باشد. اگرچه ضخامت 9.5 میلیمتری بدنه این محصول چندان ضخامت ناچیزی به شمار نمی‌رود، اما اگر ظرفیت بالای باتری آن را در نظر بگیرید متوجه ظرافت طراحی آن خواهید شد. همچنین وزن این گوشی هم برابر با 190 گرم است. گوشی هوشمند Ulefone Power از بدنه‌ای تمام فلزی بهره می‌برد و از نظر تنوع رنگی شامل سه رنگ خواهد بود که در تصاویر ضمیمه شده این سه رنگ را مشاهده می‌کنید.

2 صفحه نمایش به کار گرفته شده در گوشی Ulefone Power نمایشگری 5.5 اینچی و با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل است که توسط پنل گوریلاگلس 3 از آن محافظت به عمل می‌آید. این گوشی هوشمند به سیستم روی چیپ (SoC) MT6753 کمپانی مدیاتک مجهز بوده و رم آن ظرفیت 3 گیگابایتی را ارائه می‌کند. همچنین دوربین اصلی این گوشی از سنسوری 13 مگاپیکسلی و از نوع IMX214 شرکت سونی تشکیل شده که سنسور دوربینی فوق‌العاده قدرتمند است. در کنار لنز دوربین اصلی این گوشی هم چراغ فلش LED دوبلی در نظر گرفته شده تا کیفیت عکسبرداری در محیط‌های کم نور را بهبود بخشد.

گوشی هوشمند Ulefone Power به اسکنر اثر انگشت کاربر نیز مجهز است و کمپانی Ulefone اعلام کرده که به زودی به روز رسانی اندروید 6.0 مارشمالو برای این محصول ارائه خواهد شد. سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی این دستگاه اندروید 5.1 آب نبات چوبی است. عرضه گوشی هوشمند Ulefone Power از روز دهم ماه ژانویه آغاز می‌شود و قیمت آن تنها برابر با 210 دلار در نظر گرفته شده است.

منبع: gizmochina

ارسال نظر