دوربین جغدی شکل ULO از منزل شما محافظت می‌کند

بیشتر دوربین‌های امنیتی می‌کوشند تا وسعت دید محدودتری را در ترکیب با محیط پیرامون خود نشان دهند. اما ULO، به طراحی ویوین مولر، کمی متفاوت است.

دوربین جغدی شکل ULO از منزل شما محافظت می‌کند

کلیک - قبل از هرچیز، باید گفت این دوربین مانند جغدی است که یک آینه دو طرفه دارد، که مثل منقار و نقاب‌هایی است که مجهز به دوربین دید در شب و سنسور حرکتی داخلی هستند. همچنین در این دوربین دو صفحه نمایش LCD بزرگ (همان چشمان جغد) را می‌بینید که در آن ULO وضعیت خود را در یک نگاه کلی نمایش می‌دهد. اگر ULO خواب آلود بنظر برسد، می‌بایست باتری‌هایش را مجددا شارژ کنید؛ و زمانی که فردی از دوربین عکس برداری کند، ULO چشمک می‌زند؛ چشم‌های ULO هر حرکتی را در خانه دنبال می‌کند و اگر کسی را با تصاویر زنده زیر نظر داشته باشد، به او اخم خواهد کرد.

فراتر از آن، مشخصات ULO استاندارد‌های بالایی دارد. می‌توانید تصاویر زنده را از دستگاه Android یا iOSخود (و یا از طریق رابط وب) چه در طول روز و چه در حالت دید در شب در اختیار داشته باشید و همچنین این دوربین تنظیمات هشدار دهنده‌ای دارد که در صورت عدم حضور شما در خانه و هنگام شناسایی هر حرکتی می‌بایست یک فایل تصویری با فرمت GIF، برای شما ارسال کند.

همچنین باتری قابل شارژ دوربین ULO به گونه ای طراحی شده است که قابلیت حفظ شارژ تا یک هفته را دارد (یا بین 7 تا 24 ساعت باید شارژ شود) و ULO مانند دوربین‌های آرلو از شرکت نت‌گیر، قابلیت استفاده در محیط داخلی و فضای باز را داراست (اعم از 14 تا 122 درجه فارنهایت، یا 10 تا 50 درجه سلسیوس). ULO قصد دارد کانال IFTTT خود را گسترش دهد. با این کانال می‌توان دوربین ULO خود را با دوربین‌هایی که توسط سازندگان دیگر تولید شده است، همگام سازی و مرتبط کرد.

جدا از ظاهر با نمک و طراحی غلط‌ انداز، ULO در واقع بازار فروش خوبی هم دارد. فقط چند دوربین با توانایی نصب در محیط داخلی و فضای باز وجود دارد که می‌توان آن ها را با ULO در مقوله ضد آب بودن و قدرت باتری مقایسه و ارزیابی کرد.

تا کنون ULO بیش از 900,000 دلار افزایش قیمت سهام داشته است که این رقم بسیار بیشتر از هدف اصلی 223,119 دلاری‌اش است. از شاخص‌ها انتظار می‌رود که شرکتULO تا ماه نوامبر 2016 این رقم را به قیمت مورد قبول حامیان جدید خود برساند و فقط 8 روز برای رفع مشکلش و به میزان 149 یورو باقی مانده است. (تقریبا 158 دلار آمریکا،105 پوند، 218دلار استرالیا در نرخ ارز فعلی).

منبع : Cnet

ارسال نظر