با این ترفندها دیگر کارهای خود را به تعویق نیندازید

رسانه کلیک – جایی در وجود ظاهراً تنبل شما، یک شخص بیش‌فعال منتظر نشسته تا با انگیزه‌ی بالا و در زمان مناسب رها شده و به این جهان پا بگذارد. تنها کاری که شما باید بکنید این است که یک هل کوچک به خودتان بدهید. پکیج Ultimate Productivity Bundle به همین منظور آماده شده است. این بسته شامل هشت دوره‌ی مهارتی مختلف است تا به شما کمک کند هوشمندانه‌تر کار کنید و از زندگی‌تان به نحو احسن استفاده نمایید.

با این ترفندها دیگر کارهای خود را به تعویق نیندازید

این بسته شامل هشت دوره‌ی مهارتی مختلف است تا به شما کمک کند هوشمندانه‌تر کار کنید و از زندگی‌تان به نحو احسن استفاده نمایید.

Ultimate Productivity Bundle

این مجموعه با بیش از ۲۷ ساعت فیلم آموزشی به شما کمک می‌کند تا اعتماد به نفس خود را تقویت کنید، یاد بگیرید منظم باشید، مثل اسفنج در خودتان اطلاعات ذخیره کنید، سازماندهی شده‌تر عمل نمایید و به سوی اهدافتان حرکت کنید. محتوای این دوره‌ها به شرح زیر است:

پکیج Ultimate Productivity Bundle

۱. چگونه هدف زندگی خود را پیدا کنیم و تاثیر گذار باشیم؟

چارچوب قدم به قدمی را بیاموزید که بعضی از موفق‌ترین افراد دنیا با کمک آن جایگاه خود را پیدا کردند و تاثیر خود را در این جهان گذاشتند.

۲. ۲۷ درس از افراد موفق تاریخ که زندگی شما را تغییر خواهد داد

نابغه‌ها، انقلابیون و چهره‌های تاثیرگذار جهان مثل بودا، انیشتین و استیو جابز چیزهای زیادی برای آموختن به شما دارند. فلسفه‌ی واقعی زندگی آن‌ها را مطالعه کنید و ببینید اهداف والاتر زندگی‌شان چه چیزهایی بوده است.

کتابخوان

۳. تبدیل به یک دستگاه کتابخوانی شوید: همین امسال ۳۰۰ کتاب بخوانید

اگر می‌خواهید اتفاقات درستی در زندگی شخصی و شغلی‌تان بیفتند، خواندن یک «باید» است. این دوره به شما می‌آموزد که ایلان ماسک، بیل گیتس و سایر افراد موفق چطور روزانه یک کتاب می‌بلعیدند.

۴. چطور تا فردا صبح بهره‌وری‌مان را دو برابر کنیم: راهنمای ۱۲ مرحله‌ای

اگر می‌خواهید فردا صبح به عنوان یک آدم کارآمدتر و منظم‌تر از خواب بیدار شوید، شما به اپلیکیشن یا برنامه‌ی یادداشت برداری خاصی نیاز ندارید. فقط کافی است از استراتژی‌های ساده و حسی موجود در این دوره استفاده کنید.

۵. بیشتر بسازید، کمتر کار کنید: مدیریت زمان + دوره‌ی بهره‌وری

با کمک ۵۲ سخنرانی درباره‌ی بهره‌وری و مهارت‌های مدیریت زمان، یاد بگیرید که چطور از مسیر تکراری زندگی‌تان خارج شوید و هر روز کارهای بیشتری انجام دهید.

۶. ترفندهای بهره‌وری کارآفرینانه

در این دوره، با نگاهی به پشت صحنه‌ی دنیای یک کارآفرین، ببینید برای راه‌انداختن و رشد دادن کسب و کاری که بتواند روی پای خودش بایستد به چه ابزارهایی نیاز دارید.

۷. کلاس سخنوری عمومی فوری

رهبرها چگونه رهبری می‌کنند؟ با مهارت‌های سخنوری مقتدرانه و با اعتماد به نفس. در این دوره روش‌های ساده‌ای برای تحقیق و کنار آمدن با اضطراب گفته شده تا با کمک آن بتوانید هر شنونده‌ای را مثل موم در مشت خود نگه دارید.

۸ و ۹. چگونه به زندگی‌تان سامان دهید و دست به کار شوید

به این دوره مثل یک GPS برای زندگی خود نگاه کنید. این دوره مسیر صحیح را نشان می‌دهد، درباره‌ی همه‌ی خطرات هشدار می‌دهد و در نهایت شما را به مقصد که یک زندگی منظم، موفق و هدف‌دار است می‌رساند.

اگر بخواهید دوره‌های مختلف این بسته را جداگانه تهیه کنید قیمت آن ۱۲۴۷ دلار می‌شود. اما اگر همه‌ی آن‌ها را به صورت یکجا بخرید، فقط کافی است ۳۶ دلار بپردازید .

ارسال نظر