Uncharted 4 بهترین بازی این مجموعه است!

اگر یکی از دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ و یا پلی استیشن ۳ باشید، حتما برای یک بار هم که شده، مجموعه زیبا و فوق العاده آنچارتد را تجربه کرده اید! مجموعه ای که تاثیر به سزایی به فروش کنسول های کمپانی سونی گذاشته و بسیاری از گیمرها را به سمت خود کشیده است. برخی از گیمرها و بازیکن ها ادعا می کنند که بازی Uncharted 2: Among Thieves، بهترین ماجراجویی شخصیت نیتن دریک در تمام دوران و مجموعه آنچارتد بوده که گویا با عرضه بازی آنچارتد ۴، نظر این دسته از گیمرها تغییر خواهد کرد. چندی پیش طراح ارشد نسخه چهارم بازی آنچارتد اعلام کرد که عنوان Uncharted 4: A Thief’s End، بهترین بازی این مجموعه است و طرفداران شیفته آن خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

Uncharted 4 بهترین بازی این مجموعه است!

مجموعه ای که تاثیر به سزایی به فروش کنسول های کمپانی سونی گذاشته و بسیاری از گیمرها را به سمت خود کشیده است. برخی از گیمرها و بازیکن ها ادعا می کنند که بازی Uncharted 2: Among Thieves، بهترین ماجراجویی شخصیت نیتن دریک در تمام دوران و مجموعه آنچارتد بوده که گویا با عرضه بازی آنچارتد ۴، نظر این دسته از گیمرها تغییر خواهد کرد. چندی پیش طراح ارشد نسخه چهارم بازی آنچارتد اعلام کرد که عنوان Uncharted 4: A Thief's End، بهترین بازی این مجموعه است و طرفداران شیفته آن خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، چندی پیش وب سایت معتبر و بزرگ MCV مصاحبه ای با طراح ارشد بازی Uncharted 4: A Thief's End، آقای ریکی کمبیر، ترتیب داده که در این مصاحبه، ریکی کمبیر در خصوص بازی آنچارتد ۴ اعلام کرد که این بازی، بهترین ساخته استودیوی ناتی داگ تا به امروز بوده و بازی Uncharted 4، بهترین نسخه از این مجموعه خواهد بود. ایشان در صحبت های خود این چنین توضیح داد:

من هرگز نمی توانم تا زمان عرضه بازی، به پروژه بعدی خود فکر کنم و بلافاصله از عرضه آن، به ساخت یک بازی خلاقانه دیگر تمرکز کنم. من پس از عرضه یک بازی هرگز با خود نمی گویم که می توانستم این کار را بهتر انجام دهم و کاش فرصت دوباره ای برای ساخت آن داشتم!

اگر بخواهیم بازی Uncharted 4: A Thief's End را دوباره بسازیم، ممکن است که کمی تفاوت داشته باشد اما من در این خصوص اصلا پشیمان نیستم. به نظر من، بازی ای که ما ساخته ایم (آنچارتد ۴) بهترین نسخه از مجموعه آنچارتد خواهد بود!

ساخت بازی Uncharted 4: A Thief's End با فراز و نشیب های زیادی همراه بوده و به همین خاطر، بارها و بارها شاهد تغییر تاریخ انتشار بازی از سوی استودیوی ناتی داگ و کمپانی سونی بوده ایم. همان طور که اطلاع دارید، آقای امی هنینگ به که به عنوان نویسنده نسخه چهارم بازی آنچارتد در استودیوی ناتی داگ مشغول به کار بود، این استودیو را ترک کرد و آقای Bruce Straley که کارگردان بازی The Last of Us بوده، به این استودیو نامدار ملحق شد. پس از این اتفاق، روند کلی ساخت و داستانی بازی آنچارتد ۴ نیز تغییر یافت و به همین علت، ناتی داگ مجبور به تغییر تاریخ انتشار بازی بود.

Uncharted 4 Heads Or Tails

در ماه های گذشته، استودیوی نامدار Naughty Dog اعلام کرد که عنون Uncharted 4: A Thief's End، آخرین بازی مجموعه آنچارتد می باشد و در این نسخه شاهد اتمام ماجراجویی های شخصیت محبوب و دوست داشتنی Nathan Drake خواهیم بود. در این نسخه شخصیت Nathan Drake برادر خود یعنی سم را پس از سالیان دراز پیدا می کند و اتفاق هایی در این باره نیز رخ خواهند داد. البته استودیوی ناتی داگ و کمپانی سونی متذکر شدند که فرانچایز آنچارتد هرگز از ذهن و خاطره این دو شرکت فراموش نمی شود. به همین خاطر، هفته گذشته استودیوی ناتی داگ اعلام کرد که به احتمال زیاد، استودیوی دیگری ساخت نسخه پنجم بازی آنچارتد را بر عهده بگیرد. با توجه به فروش بسیار خوب و محبوبیت فوق العاده زیاد این مجموعه، کمپانی سونی حتما ساخت نسخه های جدید از این سری را ادامه می دهد اما هنوز جزئیاتی از این پروژه در دسترس نیست.

استودیوی ناتی داگ نیز پس از عرضه بازی Uncharted 4: A Thief's End و ساخت چندین بسته الحاقی برای این عنوان، پروژه بعدی خود را آغاز می کند. برخی از تحلیل گران و منتقدان معتقد هستند که پروژه بعدی استودیوی ناتی داگ، نسخه دوم بازی The Last of Us خواهد بود. بنابراین باید منتظر بمانیم تا شاهکار بعدی این استودیو را نظاره کنیم.

طبق آخرین گفته های کمپانی سونی و استودیوی ناتی داگ، عنوان Uncharted 4: A Thief's End در تاریخ ۱۰ می سال میلادی ۲۰۱۶ مصادف با سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ در اختیار طرفداران و گیمرها قرار می گیرد. شایان به ذکر است که بازی آنچارتد ۴ به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم کمپانی سونی (پلی استیشن ۴) منتشر خواهد شد و خبری از انتشار بر روی کنسول پلی استیشن ۳ به گوش نرسیده است.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با نسخه چهارم بازی آنچارتد چیست؟ به نظر شما کدام بازی بهترین نسخه مجموعه آنچارتد بوده است؟ شما هم مشتاقانه منتظر فرا رسیدن روز ۱۰ می هستید؟ دیدگا ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Attack of The Fanboy

ارسال نظر