کار ساخت Uncharted 4 به اتمام رسید

بدون تردید یکی از مورد انتظارترین و بهترین عناوین ویدیویی سال میلادی جاری، عنوان Uncharted 4: A Thief's End می باشد که سرانجام طبق گفته استودیوی مشهور ناتی داگ، گلد شده است. این بازی بی نظیر و پرطرفدار که قرار بود در سال ۲۰۱۵ عرضه شود، مدتی پیش کار ساخت آن به اتمام رسیده و سازندگان هم اکنون در حال آماده سازی بازی برای انتشار هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

کار ساخت Uncharted 4 به اتمام رسید

این بازی بی نظیر و پرطرفدار که قرار بود در سال ۲۰۱۵ عرضه شود، مدتی پیش کار ساخت آن به اتمام رسیده و سازندگان هم اکنون در حال آماده سازی بازی برای انتشار هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، استودیوی نامدار ناتی داگ، به تازگی به صورت رسمی در شبکه اجتماعی بزرگ توییتر اعلام کرد که، عنوان Uncharted 4: A Thief's End گلد شده است. گلد شدن بازی به این معنی است که سازندگان تمامی مراحل ساخت بازی را طی کرده اند و هم اکنون در حال آماده سازی بازی بر روی دیسک ها (ارسال به فروشگاه و خرده فروشان) هستند.

بازی Uncharted 4: A Thief's End، یکی از مهمترین پروژه های استودیوی ناتی داگ محسوب می شود و از چند سال گذشته کار ساخت این بازی آغاز شده است. متاسفانه ناتی داگ در خصوص انتشار بازی کمی بد قولی کرده و برای چندین بار، تاریخ انتشار بازی آنچارتد ۴ را تغییر داده است. البته ناتی داگ برای این اقدام خود دلایل روشنی را مطرح کرده و همه ما می دانیم که این تاخیرها باعث بهتر شدن هر چه بیشتر بازی آنچارتد ۴ صورت گرفته اند.

خبر گلد شدن بازی آنچارتد ۴، در صفحه رسمی شبکه اجتماعی توییتر استودیوی ناتی داگ تایید شد. در زیر می توانید تصویر تایید این خبر را مشاهده کنید.

ناتی داگ در شبکه اجتماعی توییتر نوشت:

خیلی خوشحال هستیم که بگوییم بازی Uncharted 4: A Thief's End گلد شده است!

متاسفانه بازی آنچارتد ۴ تا به امروز با تاخیر های گوناگون و مختلفی رو به رو شده است. در زمان معرفی این بازی در نمایشگاه E3، کمپانی سونی و ناتی داگ ادعا کردند که این عنوان در اواخر سال ۲۰۱۵ عرضه می شود. سرانجام پس از گذشت چند ماه، تاریخ انتشار به ماه مارس سال ۲۰۱۶ موکول شد. در اوایل سال میلادی جاری کمپانی سونی خبر ناخوشایندی مبنی بر عرضه بازی آنچارتد ۴ در ماه آپریل سال میلادی جاری را بر روی بلاگ رسمی خود قرار داد. این آخر قصه نیست و ناتی داگ تاریخ انتشار بازی را برای چهارمین بار تغییر داد و در نهایت بازی در ماه می امسال برای کنسول پلی استیشن ۴ عرضه می شود. البته توجه داشته باشید که تاریخ انتشار Uncharted 4: A Thief's End دیگر تغییر نخواهد کرد چرا که مراحل ساخت آن به اتمام رسیده و هدف بیشتر سازندگان از انتشار خبر گلد شدن، همین موضوع است.

در ماه های گذشته، استودیوی Naughty Dog اعلام کرد که عنون Uncharted 4: A Thief's End، آخرین بازی فرانچایز خارق العاده آنچارتد خواهد بود و در این نسخه شاهد اتمام ماجراجویی Nathan Drake خواهیم بود. در این نسخه شخصیت Nathan Drake برادر خود یعنی سم را پیدا خواهد کرد و از ماجراجویی های خود صحبت می کند. البته هیچ وقت استودیوی ناتی داگ فرانچایز بزرگ آنچارتد را فراموش نمی کند و این شرکت بارها و بارها این خبر را تایید کرده است. احتمال می رود پس از عرضه آخرین نسخه از فرانچایز آنچارتد، ناتی داگ پروژه جدیدی را آغاز کند. باید منتظر بمانیم و شاهکار بعدی این شرکت را مشاهده کنیم.

آقای Neil Druckmann، طراح ارشد بازی Uncharted 4: A Thief's End، در صفحه اجتماعی توییتر خود اقدام به انتشار تصویری از دیسک های این بازی کرده است. ایشان در زیر تصویر نوشته است:

تمامی ماجراجویی ها باید به اتمام برسند!

- Neil Druckmann (@Neil_Druckmann) March 19, 2016

همچنین آقای Bruce Straley، یکی از سازندگان بازی Uncharted 4: A Thief's End، در توییتر گفت:

نسخه چهارم فرانچایز Uncharted، بهترین بازی این فرانچایز خواهد بود!

بنا به آخرین اطلاعات منتشر شده توسط بخش سرگرمی های استودیوی سونی و ناتی داگ، عنوان Uncharted 4: A Thief's End در تاریخ ۱۰ می سال میلادی ۲۰۱۶ مصادف با سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ در اختیار طرفداران و گیمرها قرار می گیرد. شایان به ذکر است که بازی آنچارتد ۴ به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم کمپانی سونی (پلی استیشن ۴) منتشر خواهد شد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با گلد شدن بازی آنچارتد ۴ چیست؟ آیا شما با شنیدن این خبر خوشحال شده اید؟ چقدر مشتاق عرضه آخرین نسخه فرانچایز Uncharted هستید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر