نقشه های بخش مولتی پلیر بازی Uncharted 4 بزرگتر از گذشته خواهد بود

بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی های سال 2016، بازی Uncharted 4: A Thief’s End است که متاسفانه مدتی پیش استودیوی ناتی داگ و کمپانی سونی خبر تاخیر خوردن آخرین بازی از فرانچایز آنچارتد (آنچارتد 4) را منتشر کردند.به گزارش کلیک، ناتی داگ دلایل منطقی برای تاخیر خوردن این بازی داشت و به گفته استودیوی سازنده، بازی Uncharted 4: A Thief’s End یکی از بزرگ ترین عناوین این فرانچایز خواهد بود و به همین خاطر وقت زیادی برای ساخت آن نیاز است. همان طور که اطلاع دارید، استودیوی ناتی داگ سخت مشغول ساخت این بازی است و به تازگی ناتی داگ اعلام کرد که بخش مولتی پلیر بازی Uncharted 4: A Thief’s End در مقایسه با نسخه های قبلی بزرگ تر خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

نقشه های بخش مولتی پلیر بازی Uncharted 4 بزرگتر از گذشته خواهد بود

به گزارش کلیک، ناتی داگ دلایل منطقی برای تاخیر خوردن این بازی داشت و به گفته استودیوی سازنده، بازی Uncharted 4: A Thief's End یکی از بزرگ ترین عناوین این فرانچایز خواهد بود و به همین خاطر وقت زیادی برای ساخت آن نیاز است. همان طور که اطلاع دارید، استودیوی ناتی داگ سخت مشغول ساخت این بازی است و به تازگی ناتی داگ اعلام کرد که بخش مولتی پلیر بازی Uncharted 4: A Thief's End در مقایسه با نسخه های قبلی بزرگ تر خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به تازگی طراح ارشد بازی آنچارتد 4، آقای Robert Cogburn، در صفحه رسمی شبکه اجتماعی توییتر خود اعلام کرد:

دیروز مشغول تجربه سه تا از بزرگ ترین نقشه های بازی Uncharted 4: A Thief's End بودم. همه افراد دفتر نیز این نقشه ها را بازی کردند. همه آن ها پس از تجربه این بخش گفتند بی نظیر است.

این خبر منتشر شده مبنی بر اینکه بسیاری از نقشه های بخش مولتی پلیر بازی Uncharted 4: A Thief's End نسبت به نسخه های قبلی بزرگ تر است، خبر خوبی برای گیمرها و طرفداران این بازی به حساب می آید چرا که بزرگ بودن این نقشه ها موجب ایجاد تنوع در بازی می شود. اگر نقشه های این بخش مانند گذشته در همان اندازه باشند، بدون شک پس از مدتی این نقشه ها و بخش مولتی بازی آنچارتد 4 خسته کننده خواهد بود.

پس از اینکه آقای Robert Cogburn پست اولش را منتشر کرد، به دنبال آن در پست جدیدی اعلام کرد:

بزودی اطلاعات و جزئیات بیشتری از بخش مولتی پلیر بازی Uncharted 4: A Thief's End منتشر خواهد شد.

همان طور که در جریان هستید، تمرکز اصلی استودیوی ناتی داگ بر روی بخش داستانی سری آنچارتد بوده و است اما پس از اضافه شدن بخش مولتی پلیر به این بازی، طرفداران این فرانچایز نسبت به گذشته بیشتر شد چرا که برخی از گیمرها عاشق بخش آنلاین و چند نفره هستند. البته همچنان اولیت ناتی داگ بخش داستانی و تک نفره این بازی است.

شایان به ذکر است که مدتی پیش نسخه بتای بازی Uncharted 4: A Thief's End در اختیار کاربرانی که نسخه کالکشن این فرانچایز محبوب را خریداری کرده بودند، قرار گرفت. البته در این نسخه شاهد نقشه های کوچک و بسیار کمی بودیم که کمپانی ناتی داگ اعلام کرد که در نسخه اصلی تعداد و اندازه نقشه ها بیشتر و بزرگ تر خواهد بود و طبق ادعای این استودیو، بخش چند نفره بازی آنچارتد 4 نسبت به نسخه های قبلی متفاوت تر است.

لازم است بدانید که بازی Uncharted 4: A Thief's End آخرین بازی فرانچایز آنچارتد خواهد بود و در این نسخه شاهد اتمام ماجراجویی Nathan Drake خواهیم بود. در این نسخه شخصیت Nathan Drake برادر خود یعنی سم را پیدا خواهد کرد. البته ناتی داگ اعلام کرده است که پس از اتمام ساخت بازی آنچارتد، سراغ پروژه جدیدی خواهد رفت و هرگز فرانچایز آنچارتد را فراموش نمی کند.

در پایان، شما طرفداران سری آنچارتد و دارندگان پلی استیشن ۴ می توانید در تاریخ ۲۶ آپریل سال ۲۰۱۶ مصادف با سه شنبه ۷ اردیبهشت سال ۱۳۹۵ بازی مورد انتظار Uncharted 4: A Thief's End را در دستان خود داشته باشید. شایان به ذکر است که بازی آنچارتد ۴ به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم کمپانی سونی (پلی استیشن ۴) منتشر خواهد شد.

دیدگاه شما در خصوص نقشه ها و بخش مولتی پلیر بازی Uncharted 4: A Thief's End چیست؟ آیا شاهد بخش مولتی پلیر متفاوتی از این فرانچایز محبوب خواهیم بود؟ دیدگاه شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: وب سایت Attack of The Fanboy

ارسال نظر