بازی Uncharted 4 برای دومین بار تاخیر خورد!

بسیاری از دارندگان کنسول پلی استیشن 4 منتظر عرضه بازی بی نظیر و مورد انتظار Uncharted 4: A Thief’s End بودند.

بازی Uncharted 4 برای دومین بار تاخیر خورد!

به گزارش کلیک ، استودیوی نامدار ناتی داگ که مسئولیت ساخت بازی نسخه چهارم فرانچایز پرطرفدار آنچارتد را بر عهده دارد، قرار بود این عنوان را در اواخر سال میلادی جاری (2015) برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه کند. متاسفانه چند ماه گذشته ناتی داگ از تمامی طرفداران عذرخواهی کرد و تاریخ بازی را کمی عقب تر انداخت. امروز خبر بد دیگری از سوی کمپانی سونی و استودیوی ناتی داگ منتشر شد که بنا به این خبر، بازی Uncharted 4: A Thief's End برای بار دوم با تاخیر رو به رو شد! برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

در وبسایت رسمی بخش سرگرمی کمپانی سونی خبری در خصوص تاخیر بازی Uncharted 4: A Thief's End مشاهده می شود. ابتدا از خبرهای خوب برایتان بگوییم. روند ساخت بازی Uncharted 4: A Thief's End به خوبی پیش می رود و این عنوان در حال آماده شدن برای عرضه است. اما خبر بدی که برای شما گیمرها داریم این است که بازی Uncharted 4: A Thief's End برای دومین بار با تاخیر مواجه شد. استودیوی ناتی داگ به مقداری زمان نیاز دارد تا مشکلات موجود در بازی آنچارتد 4 را برطرف کند و بازی را به استاندارد های مورد نظر برساند و در نهایت محصولی بی نقص برای گیمرها منتشر کند. سراغ اصل مطلب که بریم! متاسفانه بازی Uncharted 4: A Thief's End در ماه آپریل سال 2016 به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

آقای Neil Druckmann درباره بازی Uncharted 4: A Thief's Endاعلام کرد که این عنوان در مقایسه با سایر بازی های این فرانچایز، زمانی زیادی را برای تولید و ساخت طی کرده است و تیم سازنده نیز به طور باور نکردنی ای مشغول ساخت نسخه چهارم بازی آنچارتد بودند تا بازی در وقت مقرر منتشر شود. اگر چه در حال حاضر تیم ما در حال جمع بندی مراحل بازی است اما در این میان سازندگان متوجه شدند که برخی عناصر کلیدی نیاز به کار بیشتری دارند و سازندگان باید روی این عناصر وقت بیشتری بگذارند تا بازی کامل تر از همیشه ظاهر شود. ایشان ادعا می کند که کار بر روی این عناصر کلیدی نیازمند زمان بیشتری است و دلیل اصلی تاخیر بازی Uncharted 4: A Thief's End همین مواردی است که برای شما ذکر کردیم. بنا به گفته آقای Neil Druckmann ، هدف ناتی داگ این است که در مرحله گلد (قرار گیری بازی بر روی دیسک) این عنوان، بازی بی نقص در اختیار گیمرها قرار گیرد.

Neil Druckmann در صحبت های خود اعلام کرد که تغییر زمان انتشار بازی آنچارتد 4 کار بسیار آسانی نیست و کمپانی ناتی داگ هرگز تاریخ انتشار بازی را تغییر نمی دهد مگر اینکه ناتی داگ از صمیم قلب احساس کند که بازی نیاز به کار بیشتری دارد و تاخیر باعث رشد و بهبود عملکرد بازی شود. به گفته ایشان ناتی داگ مجبور بود که تاریخ انتشار بازی Uncharted 4: A Thief's End را تغییر دهد تا در نهایت شاهد یک عنوان بی نقص از ناتی داگ باشیم.

ایشان در پایان صحبت های خود گفت:

"ما امیدوار هستیم که شما، طرفداران فرانچایز آنچارتد و طرفداران وفادار ناتی داگ، این تصمیم ما را صادقانه بپذیرید. ما اطلاع داریم که شما گیمرها منتظر هستید که آخرین ماجراجویی Nathan Drake را به اتمام برسانید. ما از شما خواهش می کنیم که کمی بیشتر صبر کنید."

در پایان، شما طرفداران سری آنچارتد و دارندگان پلی استیشن 4 می توانید در تاریخ 26 آپریل سال 2016 مصادف با سه شنبه 7 اردیبهشت سال 1395 بازی مورد انتظار Uncharted 4: A Thief's End را در دستان خود داشته باشید. شایان به ذکر است که بازی آنچارتد 4 به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم کمپانی سونی (پلی استیشن 4) منتشر خواهد شد.

دیدگاه شما در رابطه با تاخیر مجدد بازی Uncharted 4: A Thief's End چیست؟ آیا دلایل کمپانی ناتی داگ از نظر شما قانع کننده بود؟ نظرات خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: وبسایت blog.us.playstation

ارسال نظر