فیلمنامه نویس فیلم سینمایی Uncharted مشخص شد

بدون هیچ شک و تردیدی، بر هیچکس پوشیده نیست که مجموعه بی نظیر Uncharted توانسته گیمرهای زیادی را به سمت خود جلب کند. و با ارائه بهترین داستان ماجراجویی و همچنین ساخت بی نقص بازی توسط استودیوی ناتی داگ، به موفقیت های بسیار بزرگی دست یابد. با وجود انحصاری بودن این مجموعه ویدیویی برای کنسول های کمپانی سونی، طرفداران سایر کنسول ها و پلتفرم ها نیز به تمجدید فرانچایز (مجموعه) Uncharted پرداخته اند. حال به دلیل موفقیت چشم گیر این عنوان ویدیویی خاص، کمپانی سونی تصمیم گرفت که فیلم سینمایی آن را نیز تولید کند و به تعداد طرفداران سری آنچارتد بیافزاید. قطعا برای ساخت یک فیلم هنری و حرفه ای، نیاز است که افراد مشهور و با تجربه ای وظیفه های مختلف ساخت این فیلم از جمله کارگردانی، تهیه کنندگی، نویسندگی، طراحی و... را برعهده گیرند. بر اساس جدیدترین گزارشات منتشر شده، آقای جو کارناهان، کارگردان فیلم سینمایی پرطرفدار Bad Boys 3، به عنوان فیلمنامه نویس فیلم سینمایی آنچارتد انتخاب شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

فیلمنامه نویس فیلم سینمایی Uncharted مشخص شد

و با ارائه بهترین داستان ماجراجویی و همچنین ساخت بی نقص بازی توسط استودیوی ناتی داگ، به موفقیت های بسیار بزرگی دست یابد. با وجود انحصاری بودن این مجموعه ویدیویی برای کنسول های کمپانی سونی، طرفداران سایر کنسول ها و پلتفرم ها نیز به تمجدید فرانچایز (مجموعه) Uncharted پرداخته اند. حال به دلیل موفقیت چشم گیر این عنوان ویدیویی خاص، کمپانی سونی تصمیم گرفت که فیلم سینمایی آن را نیز تولید کند و به تعداد طرفداران سری آنچارتد بیافزاید. قطعا برای ساخت یک فیلم هنری و حرفه ای، نیاز است که افراد مشهور و با تجربه ای وظیفه های مختلف ساخت این فیلم از جمله کارگردانی، تهیه کنندگی، نویسندگی، طراحی و... را برعهده گیرند. بر اساس جدیدترین گزارشات منتشر شده، آقای جو کارناهان، کارگردان فیلم سینمایی پرطرفدار Bad Boys 3، به عنوان فیلمنامه نویس فیلم سینمایی آنچارتد انتخاب شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، چند وقتی است که در سراسر فضای مجازی شایعات گوناگون و متعددی در خصوص فیلمنامه نویس فیلم سینمایی آنچارتد به گوش می رسد. به عنوان مثال، در گذشته نه چندان دور، در بیشتر رسانه های معتبر خارجی، افرادی همچون مارک والبرگ و دیوید اوراسل به عنوان فیلمنامه نویس این فیلم محبوب معرفی شده بودند. حال با گذشت زمان، به صورت رسمی و به گزارش وب سایت معتبر ورایتی، آقای جو کارناهان وظیفه فیلنامه نویسی فیلم آنچارتد را برعهده خواهد داشت.

آقای جو کارناهان در بسیاری از فیلم های سینمایی به عنوان فیلمنامه نویس و کارگردان حضور داشته که از آن فیلم ها، می توان به Smokin' Aces، The A-Team و فیلم محبوب و پرطرفدار The Grey اشاره کرد. همچنین کارناهان در سریال های تلویزیونی مانند The Blacklist و State of Affairs نیز فعالیت داشته است. پروژه بعدی وی جهت کارگردانی مربوط به فیلم سینمایی Bad Boys 3 می باشد که قرار است در تاریخ ۲ ژوئن سال میلادی آینده (مصادف با جمعه ۱۲ خرداد ماه سال ۱۳۹۶) به صورت رسمی اکران شود. در صورتی که صنعت سینما را به خوبی دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که پتانسیل فیلم سینمایی پسران بد بسیار بالاست و انتخاب آقای جو کارناهان به عنوان کارگردان فیلم، بیانگر توانایی وی در انجام پروژه های بزرگ است.

حال پس از اعلام رسمی انتخاب آقای جو کارناهان به عنوان فیلمنامه نویس فیلم سینمایی مشهور آنچارتد، وی در خصوص این اتفاق صحبت کرده است. در این صحبت ها، متوجه می شویم که وی به کارگردانی این فیلم نیز علاقه دارد. به علاوه، به دلیل ماجراجویی بودن فیلم آنچارتد، خوشبختاته کارناهان به باستان شناسی نیز علاقه ویژه ای دارد و این علاقه، قطعا به کیفیت فیلمنامه نویسی نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

آقای جو کارناهان در خصوص انتخاب وی به عنوان فیلمنامه نویس فیلم سینمایی آنچارتد اعلام کرد:

در این جهان زیبا، من علاقه داشتم که هم کارگردان فیلم سینمایی آنچارتد باشم و هم به عنوان فیلمنامه نویس در ساخت این فیلم همکاری کنم. متاسفانه در حال حاضر، تنها وظیفه فیلمنامه نویسی این فیلم برعهده بنده می باشد. علم باستان شناسی یکی از علم های مورد علاقه من است و علاقه زیادی به آثار باستانی و قدیمی دارم. به طوری که امروز، هنگامی که وارد یک موزه باستانی می شوم، به سراغ آثار آن می روم و از بازدید آن ها، لذت می برم. همچنین فکر اینکه این آثار چگونه ساخته شده اند و چگونه تا به امروز پایدار هستند، برای من لذت بخش است. بگذریم! در کنار این موارد، مجموعه آنچارتد نیز یک مجموعه بسیار بزرگ و ارزشمندی است و طرفداران زیادی دارد. به همین خاطر، وقتی پیشنهاد فیلمنامه نویسی این فیلم سینمایی به من ارائه شد، به سرعت و بدون درنگ آن را قبول کردم.

لازم است بدانید که هنوز، هنرپیشگان فیلم سینمایی آنچارتد مشخص نشده و به عبارت دیگر، این فیلم هیچ بازیگری ندارد. البته هم اکنون هنرمندانی نظیر چارلز روون، آوی آراد و الکس گارتنر به عنوان تهیه کننده این فیلم مشغول به کار هستند و آقای جاناتان کادین نیز به عنوان مدیر بخش نوآوری کمپانی سونی بر روی روند ساخت فیلم انچارتد، نظارت می کند.

در سال میلادی گذشته (۲۰۱۵)، آقای نولان نورث، صدا پیشه شخصیت نیتن دریک در مجموعه Uncharted، اعلام کرد که طرفداران این سری از ساخت و عرضه فیلم سینمایی آن رضایت ندارند. اما گویا کسی به رضایت کاربران اهمیت نمی دهد و سخن آقای نولان نورث نادیده گرفته است چرا که با گذشت زمان، کمپانی سونی افراد جدیدی را به اعضای ساخت این فیلم اضافه می کند.

به هر حال، فیلم سینمایی آنچارتد با فراز و نشیب های گوناگونی رو به رو بوده و بیشتر مشکلات آن، مربوط به دوره انتخاب کارگردان باز می گردد. بر اساس گفته های شرکت سونی، قرار بر این بود که مرحله فیلم برداری فیلم آنچارتد، از سال ۲۰۱۵ آغاز شود که متاسفانه به دلیل مشکلات فراوان، این اتفاق تا به امروز به وقوع نپیوسته چرا که هنوز، بازیگری برای اجرای نقش ها در نظر گرفته نشده است. در حال حاضر، اطلاعات دیگری در خصوص این فیلم سینمایی در دسترس نیست و باید منتظر انتشار جزیئات بیشتری از روند ساخت، تاریخ شروع فیلم برداری و تاریخ نسبی اکران و... باشیم.

شایان به ذکر است عنوان Uncharted 4: A Thief's End در تاریخ ۱۰ می سال میلادی ۲۰۱۶ مصادف با سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ در اختیار طرفداران و گیمرها قرار گرفته است. توجه داشته باشید که این نسخه از مجموعه آنچارتد به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم کمپانی سونی (پلی استیشن ۴) منتشر شده است. همچنین بنا به اطلاعات و گفته های سازندگان، عنوان آنچارتد ۴، آخرین نسخه از این مجموعه به حساب می آید. البته برخی از شایعات خبر از عرضه نسخه پنجم این بازی می دهند که استودیوی ناتی داگ در پاسخ به چنین شایعاتی اعلام کرد که در صورت ساخت نسخه های بعدی مجموعه آنچارتد، استودیوی ناتی داگ آن را نخواهد ساخت و استودیوی بازی سازی دیگری وظیفه ساخت ادامه این فرانچایز را برعهده خواهد گرفت. تا به امروز، کمپانی ژاپنی سونی در این خصوص واکنشی نشان نداده و هنوز آینده سری Uncharted مشخص نیست. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر، رسانه کلیک شما را مطلع خواهد ساخت. همراه ما باشید...

در انتهای این خبر، دیدگاه شما در رابطه با فیلم سینمایی آنچارتد چیست؟ آیا انتخاب آقای جو کارناهان به عنوان فیلنامه نویس فیلم سینمایی Uncharted، انتخاب درستی بوده است؟ شما از ساخت و اکران این فیلم سینمایی راضی و خشنود هستید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر