کاربرد های شناخته نشده ساعت هوشمند اپل!

در این مطلب می خواهیم به معرفی کاربرد هایی از اپل واچ بپردازیم که شاید کمتر کسی از آن ها اطلاع داشته باشد.

کاربرد های شناخته نشده ساعت هوشمند اپل!

کلیک- از عرضه ساعت هوشمند اپل در بازار زمان زیادی نمی گذرد اما هنوز راز هایی درباره کاربرد های آن وجود دارد. برای بهبود تجربه استفاده خود از ساعت اپل، موارد زیر را به شما پیشنهاد می کنیم:

آهنگ ها را روی اسپیکر پخش کنید

ساعت اپل می تواند آهنگ های شما را مستقیما روی دستگاه ذخیره کند. همچنین به شما اجازه می دهد آهنگ ها را توسط Airplay با هر اسپیکر یا هدفون دارای بلوتوث پخش کنید. هنگام پخش یک آهنگ Airplay را باز کنید و سپس منبعی را که می خواهید از آن پخش کنید انتخاب کنید. با این کار می توانید آهنگ ها را راحت تر و روی اسپیکر های بزرگ تر گوش کنید.

دست به دست کردن نوتیفیکیشن ها

فرض کنید نوتیفیکیشن یک ایمیل یا توییت را دریافت می کنید و می خواهید به آن جواب دهید اما ترجیح می دهید این کار را روی آیفون انجام دهید. اینجا می توانید از دست به دست کردن نوتیفیکیشن ها استفاده کنید.

قابلیت پیوستگی (Continuity) در iOS یعنی می توانید نوتیفیکیشن های آیفون یا ساعت یا مک بوک را روی یکدیگر دریافت کنید. در گوشی آیفون خود نرم افزار My Watch را باز کنید و در قسمت General قابلیت Handoff را فعال کنید.

از صفحه نمایش عکس بگیرید

این مورد شبیه همان کاری است که روی آیفون هم انجام می دهید. دکمه کناری را همزمان با Digital Crown فشار دهید. این عکس در قسمت عکس های آیفون پیدا خواهد شد.

تنظیمات برای چپ دست ها

برای چپ دست ها هم قابلیتی وجود دارد. می توانید جهت صفحه و همچنین Digital Crown را برای داشتن صفحه ای راحت تر عوض کنید. در نرم افزار My Watch قسمت Watch Orientation را چک کنید تا تنظیمات مناسب خود را انتخاب کنید: راست یا چپ.

ساعت خواب

اگر با پایین بردن دستتان ساعت به خواب نرفت گزینه دیگری هم وجود دارد آن هم پوشاندن صفحه آن با کف دست است، کاری که به سرعت ساعت را به حالت خواب می برد.

apple_watch_customized-970-80

تنظیم glance ها

glances راهی مناسب برای قرار گرفتن در جریان اطلاعاتی است که هر روز نیاز دارید. مانند فعالیت ها، آب و هوا، باتری، ضربان قلب و ... ولی آیا می دانستید که می توانید این موارد را حذف یا اضافه کنید؟ به صفحه glances در ساعت خود بروید و از بین حدود 20 گزینه، موارد مورد نظر خود را انتخاب کنید.

آیفون من را پیدا کن

گم کردن آیفون یک اتفاق آزار دهنده است و این که از دوست خود بخواهید به آن زنگ بزند تا پیدایش کنید ناراحت کننده تر هم هست. با داشتن ساعت اپل نیازی به این کار نخواهید داشت.

Glances را باز کنید و در تنظیمات دکمه آیفون با موج های بیرون آمده از آن را فشار دهید. آیفون گم شده شما صدا های بلندی را ایجاد می کند تا بتوانید به راحتی آن را پیدا کنید.

رفت و آمد بین نرم افزار ها

راهی ساده برای رفت و آمد بین نرم افزار ها در ساعت اپل دوبار کلیک کردن روی Digital Crown است. این کار به شما کمک می کند به آخرین صفحه ای که در آن بودید بازگردید.

منبع : techradar

ارسال نظر