با پرداخت هزینه اندک به بیش از ۱۰۰ بازی Xbox دسترسی داشته باشید

تنها با پرداخت هزینه ماهیانه ۱۰ دلار، به بیش از ۱۰۰ بازی کنسول ایکس باکس وان دسترسی داشته باشید! قطعا این خبر بسیار خوبی برای دارندگان کنسول ایکس باکس وان به شمار می رود که ساعاتی پیش کمپانی نامدار مایکروسافت آن را به اطلاع عموم رساند. کمپانی مایکروسافت با معرفی سرویس Xbox Game Pass که تقریبا عملکرد مشابهی با سرویس نتفیلیکس دارد، به بازیکنان عضو این سرویس امکان دسترسی محدود به بیش از ۱۰۰ عنوان ویدیویی را فراهم می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و توضیحات در خصوص این سرویس، همراه رسانه کلیک باشید.

با پرداخت هزینه اندک به بیش از ۱۰۰ بازی Xbox دسترسی داشته باشید

قطعا این خبر بسیار خوبی برای دارندگان کنسول ایکس باکس وان به شمار می رود که ساعاتی پیش کمپانی نامدار مایکروسافت آن را به اطلاع عموم رساند. کمپانی مایکروسافت با معرفی سرویس Xbox Game Pass که تقریبا عملکرد مشابهی با سرویس نتفیلیکس دارد، به بازیکنان عضو این سرویس امکان دسترسی محدود به بیش از ۱۰۰ عنوان ویدیویی را فراهم می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و توضیحات در خصوص این سرویس، همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، تلاش مایکروسافت برای جبران شکست های خود در مقابل کنسول نسل هشتم کمپانی سونی ادامه دارد. این شرکت با معرفی سرویس های متنوع و گوناگون نظیر سرویس پشتیبانی از عناوین ویدیویی نسل قبلی، رضایت کاربران و طرفداران خود را به دست آورده است. اما رموندی ها هرگز دست از تلاش برنداشتند و امروز سرویس جدید و اقتصادی ای را تحت عنوان Xbox Game Pass معرفی کردند.

این سرویس عملکردی مشابه سرویس نتفیلیکس دارد. به عبارت دیگر، علاقه مندان می توانند تنها با پرداخت مبلغ ۹٫۹۹ دلار در ماه، یکی از مشترکین آن شده و به صورت محدود (یک ماهه) به بیش از ۱۰۰ بازی متنوع کنسول ایکس باکس وان دسترسی داشته باشند. البته عناوین ویدیویی قابل دسترس در پایان هر ماه جای خود را به عناوین جدید می دهند. بنابراین در پایان هر ماه، شاهد بازی ها و عناوین جدیدی خواهیم بود.

البته در میان ۱۰۰ عنوان ویدیویی سرویس ایکس باکس گیم پس، شاهد عناوین کنسول ایکس باکس ۳۶۰ نیز هستیم و کاربران و دارندگان این کنسول نیز می توانند از سرویس جدید رموندی ها استفاده کنند. نکته قابل توجه این است که به لطف سرویس backward compatible (پشتیبانی از نسل قبلی)، دارندگان کنسول نسل هشتم مایکروسافت (ایکس باکس وان) نیز می توانند به عناوین نسل قبلی دسترسی داشته باشند و به صورت رایگان به تجربه آن ها بپردازند.

خبر خوشایند دیگر برای دارندگان کنسول Xbox One این است که تمامی بازی های حاضر در این لیست به صورت مولتی پلیر (چند نفره) نیز قابل بازی هستند. (در صورت پشتیبانی بازی از حالت چند نفره این امکان وجود دارد) فراموش نشود که برای تجربه بخش آنلاین و مولتی پلیر عناوین، باید جز مشترکین سرویس Xbox Gold باشید چرا که تجربه بخش آنلاین در کنسول های بازی (هم در ایکس باکس وان و هم در کنسول پلی استیشن ۴) رایگان نیستند. عضویت در این شبکه به صورت پولی بوده و شما متناسب با میزان پرداختی، می توانید به مدت ۴۸ ساعت الی ۱ سال به اشتراک آن دریایید. جهت خریداری اشتراک سرویس Xbox Gold به فروشگاه رسمی ایکس باکس مراجعه کنید.

لازم به ذکر است مزیت عضویت در سرویس ایکس باکس گیم پس تنها به دسترسی بیش از ۱۰۰ عنوان ویدیویی محدود نمی شود بلکه مشترکین این سرویس پس از تجربه عناوین ویدیوی حاضر در لیست، در صورت رضایت از بازی مورد نظر خود، می توانند از تخفیف های ویژه و انحصاری بهره مند شوند و بازی مورد علاقه خود را با تخفیف های ۱۰ الی ۲۰ درصدی خریداری نمایند.

مدیر کل بخش ایکس باکس کمپانی مایکروسافت، آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer)، سرویس جدید Xbox Game Pass را یکی از سرویس های ویژه مایکروسافت دانست. وی ادعا می کند که بازیکنان عضو این شبکه، می توانند بازی های زیادی را تجربه کنند و به جست و جو علایق خود بپردازند. ایشان در این خصوص اعلام کرد:

یکی از بهترین ویژگی های سرویس Xbox Game Pass این است که شما می توانید بازی های زیادی را تجربه، کشف کنید و در نهایت، نسخه کامل آن را به صورت دیجیتالی دریافت کنید. این بدان معناست که بازی ها به صورت کامل و مدام قابل دسترس هستند و دیگر کاربران نگران پهنای باند و مسائل مرتبط با اتصال نخواهند بود.

سرویس ایکس باکس گیم پس (Xbox Game Pass) از امروز به صورت آزمایشی قابل دسترس می باشد. بنا به گفته آقای فیل اسپنسر، جهت بررسی و تست های اولیه این سرویس، در حال حاضر برخی از کاربران عضو دریافت کننده نسخه بتا برنامه های مایکروسافت (Xbox Insider Program) در این سرویس عضو هستند. نسخه نهایی این سرویس در اواخر بهار امسال (۲۰۱۷ مصادف با بهار سال ۱۳۹۶) برای دو پلتفرم ایکس باکس وان و رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ عرضه می شود. بنابراین سایر علاقه مندان جهت دسترسی به این سرویس، باید تا اواخر بهار امسال منتظر بمانند. شما هم پس از انتشار نسخه نهایی این شبکه می توانید با پرداخت هزینه اشتراک (۹٫۹۹ دلار)، به مدت یک ماه در این سرویس عضو شوید و از مزایای آن استفاده نمایید.

کمپانی مایکروسافت جهت تشویق کاربران خود، برخی از عناوین محبوب حاضر در این لیست را بیان کرده است. این عناوین عبارت اند از: Halo 5: Guardians، Payday 2، NBA 2K16، SoulCalibur 2 و... توجه داشته باشید که بازی های ذکر شده، در زمان انتشار نسخه نهایی این سرویس قابل دسترس خواهند بود.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با سرویس جدید Xbox Game Pass مایکروسافت چیست؟ آیا در زمان رونمایی از نسخه نهایی آن، شما هم عضو این سرویس خواهید شد؟ به نظر شما، این سرویس مایکروسافت چقدر موفق خواهد شد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر