نسخه بتای Unravel را هم اکنون بازی کنید

این روزها بیشتر کمپانی ها و استودیوی های سازنده عناوین ویدیویی، قبل از انتشار نسخه نهایی بازی، نسخه آزمایشی یا همان بتا را در اختیار گیمرها و طرفداران قرار می دهند تا گیمرها به تجربه این عناوین بپردازند و پس از تجربه کامل، بازخوردها و فید بک هایی را به سازندگان ارسال کنند تا در نسخه نهایی بازی شاهد مشکلات و باگ های زیادی نباشیم. یکی از عناوین مورد انتظار سال میلادی جاری نیز، عنوان Unravel است که در حال حاضر توسط استودیوی CeoldWood Interactiv در حال توسعه می باشد. گویا کمپانی الکترونیک آرتز و استودیوی CeoldWood Interactiv قصد دارند که نسخه بتای بازی Unravel را در اختیار گیمرها و طرفداران این بازی قرار دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

نسخه بتای Unravel را هم اکنون بازی کنید

بازخوردها و فید بک هایی را به سازندگان ارسال کنند تا در نسخه نهایی بازی شاهد مشکلات و باگ های زیادی نباشیم. یکی از عناوین مورد انتظار سال میلادی جاری نیز، عنوان Unravel است که در حال حاضر توسط استودیوی CeoldWood Interactiv در حال توسعه می باشد. گویا کمپانی الکترونیک آرتز و استودیوی CeoldWood Interactiv قصد دارند که نسخه بتای بازی Unravel را در اختیار گیمرها و طرفداران این بازی قرار دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، مدتی پیش کمپانی الکترونیک آرتز نسخه بتای بازی Unravel را در شبکه بزرگ اوریجین به صورت رایگان در اختیار تمامی گیمرها و کاربران این شبکه قرار داد. اگر عضو شبکه اوریجین و یا EA Access هستید، با مراجعه به این شبکه بزرگ می توانید نسخه بتای بازی Unravel را دانلود و سپس تجربه کنید. لازم به ذکر است که ساخت حساب کاربری در شبکه اوریجین رایگان می باشد و اگر تا به امروز موفق به ثبت حساب کاربری در شبکه اوریجین نشده اید، فرصت را از دهید و هم اکنون اقدام کنید.

در نسخه بتای بازی Unravel، کاربران و بازی بازها می توانند دو مرحله بازی Unravel را بازی کنند و مانند نسخه بتای عناوین دیگر، این نسخه آزمایشی دارای محدودیت 10 ساعته است و پس از به اتمام رسیدن 10 ساعت، شما قادر نخواهید بود که نسخه بتای بازی Unravel را تجربه کنید. به عبارت دیگر، شما فقط می توانید به مدت 10 ساعت این نسخه از بازی Unravel را بازی کنید.

پس از به اتمام رسیدن زمان شما (10 ساعت)، در بازی Unravel از شما پرسیده می شود که آیا شما این بازی را در زمان انتشار خریداری خواهید کرد یا خیر! اگر گزینه بله را انتخاب کنید، سیستم به شما یک کد تخفیف اهدا می کند که به کمک این کد می توانید نسخه نهایی بازی Unravel را با 10 درصد تخفیف از شبکه اوریجین خریداری کنید.

نسخه بتای بازی Unravel هم اکنون به صورت رایگان در شبکه اوریجین (شبکه بازی های کمپانی الکترونیک آرتز) برای سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی قابل دسترس می باشد. حجم این نسخه، 3 گیگابایت است. اگر یکی از طرفداران بازی Unravel هستید و یا مشتاق هستید که این عنوان خلاقانه را بازی کنید، فرصت را از دست ندهید.

در حال حاضر استودیوی کوچک سوئدی CeoldWood Interactiv مشغول ساخت عنوان خلاقانه Unravel است. شخصیت اصلی بازی که توسط یک نخ ساخته شده، شروع می کند تا جهان اطراف خود را به تنهایی بررسی کند. در این بازی گیمرها و کاربران باید توجه داشته باشند که چه میزان از نخ بدن شخصیت بازی Unravel را از دست داده اند و میزان نخ بدن این شخصیت را به صورت متعادل حفظ کنند. این شخصیت دوست داشتنی به کمک نخ از سکوها بالا یا پایین می پرد. البته استودیوی سازنده این بازی ادعا می کند که این حرکات، حرکات ساده ای محسوب می شوند و در نسخه اصلی بازی، حرکات و معماهای پیچیده تری در بازی وجود دارد که به کمک نخ باید این معماها را پیدا کنید. بازی Unravel در تاریخ ۹ فبریه سال ۲۰۱۶ مصادف با سه شنبه ۲۰ بهمن ماه سال ۱۳۹۴ برای کنسول های Xbox One و PlayStation 4 و همچنین کامپیوترهای شخصی توسط کمپانی نامدار Electronic Arts منتشر خواهد شد.

در انتها، دیدگاه شما در خصوص نسخه بتای بازی Unravel چیست؟ آیا شما این نسخه آزمایشی را تجربه خواهید کرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در همین پست با ما در میان بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر