رونمایی از پهپاد تاشو و سبک GoPro

بعد از گذشت یک سال کمپانی GoPro پهباد Karma خود را رونمایی کرد.

رونمایی از پهپاد تاشو و سبک GoPro

به گزارش کلیک،بعد از گذشت یک سال انتظار ها به پایان رسید و گو پرو از پهباد سبک و تاشو خود بانام کارماKarma رونمایی کرد.این پهباد قابلیت استفاده از دوربین های Hero 5 Black and Hero 5 Session را دارد و به گفته گوپرو این دوربین ها دارای کیفیت برتر نسبت به تمام دوربین های ورزشی است.

این پهباد مسئله‌ای که بسیاری از عکاسان و فیلم‌برداران با آن مشکل داشته اند را برطرف کرده است و آن مسئله بحث جابجایی و حمل و نقل است. این پهباد بسیار کوچک و سبک است و با توجه به قابلیت تا شدن این پهباد ،به راحتی در یک کیف جا خواهد شد.البته گو پرو یک کیف نیز برای حمل و نقل این پهباد ارائه کرده است.

پهباد کارما قابلیت اتصال به تمام دوربین های سری Hero کمپانی گو پرو را دارد.گو پرو همراه با این پهباد دوربین های Hero 5 Black Hero 5 Session را نیز معرفی کرده است که این دوربین ها با کارما زوج های بسیار مناسبی خواهند شد.

گو پرو از پهباد Karma رونمایی کرد

گو پرو از پهباد Karma رونمایی کرد

گو پرو از پهباد Karma رونمایی کرد

۳محور لرزش گیر باعث شده است تا این پهباد حرکات بسیار نرمی را به ثبت برساند و از لرزش هایی که باعث خدشه در فیلم می شود ،جلوگیری می کند.ملخک های کارما بسیار بی صدا عمل می کنند و صدای کم ملخک های پهباد آسیبی به صدای فیلم نمی رساند،هم چنین ملخک های این پهباد قابل تعویض هستند.

کارما دارای ریموت و یا کنترل از راه دور است که به راحتی می تواند حرکات این پهباد را کنترل کند. ریموت کارما با هر بار شارژ حدود ۴ ساعت قابلیت کارکرد دارد.

گو پرو از پهباد Karma رونمایی کرد

گو پرو از پهباد Karma رونمایی کرد

این پهباد سبک کمپانی گو پرو ؛کارما،۷۹۹ دلار قیمت گذاری شده است.کارما همراه با دوربین Hero 5 قیمت ۱۰۹۹ دلار را دارد و همراه با دوربین Hero 5 Session ،۹۹۹ دلار قیمت گذاری شده است. پهباد کارما در ۲۳ اکتبر عرضه می شود.

ارسال نظر