رونمایی از مشخصات پرچمدار جدید شیائومی

رسانه کلیک - شیائومی در تیزری ۱۳ ثانیه‌ای از رونمایی پرچم‌دار اندرویدی خود در هفته آینده خبر داد. این کمپانی تاریخ ۱۱ جولای را برای پرده‌برداری از این محصول اعلام نموده است.

رونمایی از مشخصات پرچمدار جدید شیائومی

شیائومی در تیزری ۱۳ ثانیه‌ای از رونمایی پرچم‌دار اندروید خود در هفته آینده خبر داد. پردازنده Snapdragon سری ۸XX یکی از ویژگی‌های این گوشی هوشمند خواهد. گفته‌ها حاکی از آن است که در این گوشی جدید از تکنولوژی Snapdragon 836 استفاده شده است. باتری ۴۰۰۰mAh با قابلیت شارژ سریع، رم DDR4، حافظه UFS و صفحه نمایش بزرگ از دیگر ویژگی‌های این گوشی همراه خواهد بود. بدنه این گوشی از شیشه ۳ بعدی و صفحه پشت آن دربردارنده یک دوربین ۲۲ مگاپیکسلی با قابلیت پشتیبانی از ۴k عکس و فیلم است. از دیگر ویژگی‌های عنوان‌شده در این تیزر IR Blaster، پشتیبانی NFC، اتصال ۴G و پورت USB نوع C هستند. پنجشنبه ۱۱ جولای تاریخی است که گفته می‌شود ممکن است از این گوشی جدید پرده‌برداری شود، اما چه کسی می‌داند شیائومی، این سازنده بزرگ چینی در تدارک چه چیزی است؟

شاید در ادامه معرفی Mi 6 در آوریل ۲۰۱۷، این گوشی Mi 6 plus باشد. گمانه‌زنی شرکت‌های سازنده قطعات داخلی سفارشی شیائومی این است که کمپانی به‌جای معرفی Mi 6 plus، تلاش می‌کند خطوط دیگر محصولات خود را گسترش دهد. باید دید هفته دیگر شیائومی چه سورپرایزی برای ما دارد.

ارسال نظر