به‌روزرسانی v4.5.5 سیستم‌عامل OxygenOS برای وان پلاس ۵

کلیک – به روز رسانی جدید v4.5.5 سیستم عامل OxygenOS برای گوشی هوشمند وان پلاس ۵ عرضه شده که در آن قابلیت اتصال به اینترنت Wi-Fi در این گوشی تقویت شده است.

به‌روزرسانی v4.5.5 سیستم‌عامل OxygenOS برای وان پلاس ۵

به روز رسانی جدیدی برای گوشی هوشمند پر سر و صدای این روز ها، وان پلاس ۵، منتشر شده است که در این به روز رسانی نرم افزاری قابلیت اتصال به Wi-Fi تقویت شده است و برخی مشکلات جزئی و کوچک هم برطرف شده.

پس از عرضه وان پلاس ۵، گزارش هایی از طرف کاربران به گوش می رسید که در حین اتصال به اینترنت Wi-Fi با مشکلاتی مواجه می شدند، به همین دلیل پس از سیستم عامل v4.5.3 وان پلاس تصمیم گرفت تا نواقص پیش آمده را برطرف کند و سیستم عامل به روز شده v4.5.5 را عرضه کند.

از دیگر قابلیت های تقویت شده و اضافه شده به سیستم عامل به روز شده وان پلاس می توان به تقویت قابلیت ضبط صدا اشاره کرد. مصرف بهینه باتری، تماس های صوتی و تصویری و تقویت قابلیت های اتصال به اینترنت از جمله تغییراتی است که در به روز رسانی جدید اضافه شده است.

به روز رسانی جدید وان پلاس ۵؛ حجمی برابر با ۵۹ مگابایت دارد و دیروز عرضه شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است، البته ممکن است برخی کاربران در دریافت به روزرسانی با مشکلاتی رو به رو شوند که با کمی صبر مشکلات پیش آمده از طرف شرکت حل خواهد شد.

ارسال نظر