کیفیت صدای بهتر با به روزرسانی جدید Robin

روز گذشته مدیران Nextbit در یک فایل تصویری Periscope اعلام کردند نرم افزار گوشی هوشمند Robin را به روزرسانی کرده‌اند.

کیفیت صدای بهتر با به روزرسانی جدید Robin

به گزارش کلیک، در این نسخه به روزرسانی شده که قرار است در ماه فوریه به بازار عرضه شود مسائل مربوط عملکرد دستگاه مورد رسیدگی قرار گرفته است. همچنین این نسخه به روزرسانی شده همراه با اندروید نسخه ۶٫۰٫۱ و اندروید Marshmalo و مجموعه ای گسترش یافته از شکلک ها ارائه خواهد شد.
به گزارش کلیک، شرکت Nextbit مدعی است که در این نسخه به طور خاص سرعت دوربین تلفن همراه هوشمند Robin به دو برابر سرعت نسخه قبلی ارتقاء پیدا کرده است. همچنین این شرکت به برخی از تغییرات اعمال شده در رابط کاربری دوربین دستگاه تلفن همراه هوشمند و گالری تصاویر اشاره کرده است، این تغییرات منجر به ایجاد ترفند های بیشتری در آینده خواهد شد.
این بروزرسانی به منظور بهبود عملکرد و عمر باتری و همچنین بهینه سازی کیفیت صدای بلندگوهای جلوی گوشی هوشمند Robin صورت گرفته است. این به روزرسانی کوچک در دستگاه‌های تلفن همراه Robin تنها برای برای رسیدگی به یک اشکال بزرگ بود که مانع از راه اندازی برخی برنامه‌های خاص مانند Uber می‌شد. در ماه آوریل بروزرسانی بزرگتری را شاهد خواهیم بود.
رابین یکی از بهترین گوشی های طراحی شده‌ای است که تاکنون دیده‌اید، از ویژگی های شاخص این تلفن همراه هوشمند منحصر به فرد ترکیب ذخیره سازی ابر با ذخیره سازی محلی یک تلفن است که هرگز برای اجرا از محیط دیگری کمک نخواهد گرفت. اما دوربین این دستگاه از نظر دو مولفه سرعت و کیفیت به طور همزمان بسیار نا امید کننده بوده است. باید دید این بروزرسانی تا چه میزان در بهبود اوضاع موفق عمل کرده است.

منبع: theverge

ارسال نظر