بارگذاری تصاویر با استفاده از میانبرهای صفحه کلید

شرکت گوگل به تازگی با ارائه خدماتی جدید، تحولی شگرف در بارگذازی تصاویر در فضای مجازی ایجاد کرده است. در این بروزرسانی اخیر، شرکت گوگل با ایجاد میانبرهایی بر روی صفحه کلید این امکان را به کاربران داده است تا به آسانی به بارگذاری تصاویر در  Google Photos با استفاده از میانبرهایی صفحه کلید بپردازند.

بارگذاری تصاویر با استفاده از میانبرهای صفحه کلید

به گزارش کلیک، شرکت گوگل با ارائه نسخه جدیدی از این نرم افزار، به کاربران این امکان را داده است تا با استفاده از میانبرهای تعریف شده بر روی صفحه کلید به بارگذاری تصویر پرداخته و در زمان خود نهایت صرفه جویی را داشته باشند. با این روش کاربر به آسانی می تواند تنها با انتخاب چند میانبر، تصاوبر مورد نظر را در یک آلبوم بارگذاری کند.

همچنین با این راهکار کاربر به آسانی می تواند تمامی تغییرات را نیز با استفاده از میانبرها انجام دهد. به طور مثال، شما قادر به ویرایش، حذف، دانلود، جستجو و ... تصاویر، تنها با ترکیب کلید Shift + حروف مورد نظر در این نرم افزار خواهید بود.

google_photos_web_update_keyboard_shortcuts

در بسیاری از صفحه کلیدها این نرم افزار اینگونه عمل خواهد کرد، کلید X برای انتخاب عکس ها، کلید Esc برای خروج، بستن و یا غیر فعال کردن Z، پنهان و یا آشکار کردن اطلاعات تصاویر i، جستجوی تصاویر، و همچنین برای زوم کردن از ترکیب Shift و +/- استفاده می شود. شرکت گوگل ماه گذشته در بروزرسانی بر روی ویندوز "ویرایش آسان تصاویر" را به کاربران معرفی کرد که طی آن کاربر در حالت ویرایش تصاویر امکان انتخاب عکس های دیگر را نیز دارد. همچنین این روش به کاربر اجازه می دهد تا پس از ویرایش تصویر به طور خودکار ذخیره کند و یا در صورت انصراف با انتخاب گزینه "Revert to Original" تصویر را به حالت قبلی برگرداند.

همچنین این شرکت با همکاری کمپانی Picasa، آلبوم آنلاین از تصاویر ویرایش شده در پایان کار به دارندگان حساب کاربری Google Photos تحویل می دهد.

منبع: gadgets

ارسال نظر