یو اس موبایل: گوشی‌های برند شیائومی را با گارانتی اختصاصی عرضه می‌کنیم

کمپانی یو اس موبایل (US Mobile) دقایقی پیش رسما اعلام کرد که گوشی‌های هوشمند برند شیائومی با گارانتی اختصاصی این شرکت و پشتیبانی 24 ساعته آن در بازرهای ایالات متحده عرضه می‌شوند.

یو اس موبایل: گوشی‌های برند شیائومی را با گارانتی اختصاصی عرضه می‌کنیم

اگر به خاطر داشته باشید دو روز پیش کمپانی یو اس موبایل لیست برخی از گوشی‌های هوشمند شرکت شیائومی نظیر گوشی می 3، می 4 و همچنین ردمی 2 را در لیست محصولات آینده‌اش قرار داد. این موضوع بدین معنا بود که گوشی‌های هوشمند نامبرده شده به زودی در بازارهای ایالات متحده عرضه می‌شوند. در این بین هیچ یک از گوشی‌های مد نظر از قابلیت اتصال LTE 4G در ایالات متحده پشتیبانی نمی‌کنند و این موضوع منجر به شگفت زده شدن بسیاری از افراد شده بود. شیائومی هم پیش از این به طور رسمی اعلام نکرده بود که قصد دارد محصولاتش را وارد بازارهای ایالات متحده کند، از اینرو اقدام شرکت یو اس موبایل عجیب به نظر می‌رسد.

اما دیروز شرکت چینی شیائومی در قبال این موضوع عکس‌العمل نشان داد و طی بیانیه‌ رسمی اعلام کرد که هیچ قرارداد همکاری مابین این کمپانی و شرکت یو اس موبایل مبنی بر عرضه محصولات این برند در بازارهای ایالات متحده وجود ندارد. شیائومی خاطرنشان شد که این برند چینی فعلا قصد عرضه محصولاتش در بازارهای ایالات متحده را ندارد، بنابراین اگر محصولات این برند به هر دلیلی وارد ایالات متحده شوند شامل گارانتی و خدمات رسمی شیائومی نخواهند شد. پس از انتشار این بیانیه سریعا کمپانی یو اس موبایل نام سه گوشی هوشمند می 3، می 4 و ردمی 2 را از لیست محصولاتش حذف کرد. این اقدام یو اس موبایل منجر شد که بسیاری از ما تصور کنیم که این شرکت دیگر قصد عرضه گوشی‌های هوشمند برند شیائومی در بازارهای ایالت متحده را ندارد، اما حقیقت چیز حاکی از شرایط دیگری است!

به گزارش کلیک، یو اس موبایل دقایقی پیش در پاسخ به اقدام شرکت شیائومی بیانیه‌ای رسمی را صادر کرد. در این بیاینه این چنین گفته شده است: "یو اس موبایل قصد دارد که بهترین تجربه ممکن را برای مشتریان و کاربرانش ارائه کند. ما با همکاری کمپانی واسطه دیگری محصولات برند شیائومی را وارد بازارهای ایالات متحده می‌کنیم و این محصولات را با گارانتی اختصاصی یو اس موبایل عرضه خواهیم کرد. پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته‌ای یو اس موبایل هم پاسخگوی مشتریان و کاربران این محصولات خواهد بود." کمپانی یو اس موبایل در رابطه با عدم پشتیبانی محصولات برند شیائومی از اپراتورهای ایالات متحده و اتصال LTE 4G این چنین گفته است: "ما به سختی در تلاش هستیم با اعمال تغییراتی محصولات برند شیائومی را با شبکه‌های اتصالی ایالت متحده و اپراتورهای این کشور سازگار کنیم. هم اکنون در اواسط این پروژه به سر می‌بریم و به زودی این فرآیند همگام‌سازی و روند اخذ مجوزهای آن به پایان می‌رسد. ما فروش محصولات شیائومی با بهترین کیفیت و گارانتی ممکن را به مشتریان آمریکایی خود تضمین می‌کنیم."

بنابراین کاملا مشخص است که کمپانی یو اس موبایل در تصمیم‌گیری خود مصمم بده و به زودی گوشی‌های برند شیائومی را در بازارهای ایالت متحده عرضه خواهد کرد. این محصولات با گارانتی و پشتیبانی اختصاصی خود یو اس موبایل عرضه می‌شوند. شایان ذکر است که در لیست محصولات شرکت یو اس موبایل در کنار نام گوشی‌های برند شیائومی نام برخی از گوشی‌های هوشمند و محصولات شرکت میزو نیز دیده می‌شود. بنابراین احتمالا یو اس موبایل قصد دارد که روندی مشابه را برای عرضه محصولات این برند نیز در نظر بگیرد. بدون تردید در آینده نردیک اخبار و اطلاعات بیشتری در رابطه با این موضوع خواهیم شنید.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر