همکاری ارتش و نیروی هوای آمریکا برای استفاده از انرژی پاک

اخیرا ارتش آمریکا و نیروی هوایی این کشور همکاری خود را برای یک پروژه دوستدار محیط زیست آغاز کرده‌ند. مسئولان این دو نهاد نظامی قصد دارند با همکاری یک دیگر انرژی‌های کاملا پاک و تجدیدپذیر را جایگزین منابع برقی خود کنند.

همکاری ارتش و نیروی هوای آمریکا برای استفاده از انرژی پاک

به گزارش کلیک، بخشی از متن این گزارش به این شرح است: ارتش و نیروی آمریکایی برگشت پذیر بودن انرژی را امری مهم ارزیابی می‌کنند و این اقدام را موجب پیشرفت توانایی سیستم‌های خود برای واکنش به اختلالات غیر منتظره می‌دانند. اکنون این دو نهاد نظامی دست به دست هم داده‌اند تا با کمک یک دیگر در راستای این اقدام نیروی‌های متخصص را تآمین کنند، فرآیندهای لازم تجاری را پشتیبانی کنند و برای ارائه بهترین علمکرد حداکثر تلاش خود را انجام دهند.

این دو نهاد نظامی طی برگزاری مراسمی در وزارت دفاع در روز چهارشنبه ۶ آپریل مصادف با ۱۸ فروردین با یک یادداشت تفاهم، همکاری خود را به صورت رسمی آغاز کردند. کاترین هَمک، معاون ارتش و میراندا بَلِنتی، معاون نیروی هوایی، این یادداشت تفاهم را امضا کردند.

همان طور که در متن گزارش آمده است، هَمِک از این توافق ابراز خرسندی کرده است و اذعان کرده است که هر دو طرف قرارداد می‌توانند دانسته‌های خود را در اختیار یکدیگر قرار دهند و می‌توانند برای ارائه خدمات خود از روابط توسعه یافته خود با دولت، سازمان‌های فراهم کننده خدمات عمومی و صنایع، حداکثر بهره را ببرند.

هم چنین این گزارش متذکر شده است که نیروی هوایی به تازگی سازمانی با هدف تضمین انرژی با نام (Office of Energy Assurance) تأسیس کرده است که به منظور یکپارچه سازی و ادغام نهاد‌های تامین کننده انرژی ایجاد شده است و ارتش آمریکا نیز در سال ۲۰۱۴ سازمانی را با هدف ارائه‌ طرح‌های مختلف مرتبط با انرژی با نام (Office of Energy Initiatives) تاسیس کرده است.

منبع: sputniknews

ارسال نظر