استفاده از پیام‌های ارسالی در اپلیکیشن لاین به عنوان مدرک در دادگاه طلاق

رسانه کلیک – یک زن تایلندی پیام‌های اپلیکیشن لاین را به عنوان مدرکی برای اثبات بی‌توجهی شوهرش، به دادگاه ارائه کرده و تقاضای طلاق کرده است.

استفاده از پیام‌های ارسالی در اپلیکیشن لاین به عنوان مدرک در دادگاه طلاق

به تازگی یک زن تایوانی مدعی شده است که شوهرش به او توجه نمی‌کند و به همین دلیل از دادگاه تقاضای طلاق کرده است. وی پیام‌های خوانده نشده توسط شوهرش در اپلیکیشن لاین را نیز به عنوان مدرکی برای اثبات ادعای خود به دادگاه ارائه کرده است.

این زن شش ماه پیام‌هایی را از طریق اپلیکیشن لاین برای شوهرش ارسال می‌کرده است و کلمه read نیز در زیر تمام پیام‌ها نوشته می‌شده است که به معنای این است که شوهر این زن تمام پیام‌ها را می‌خوانده اما در اغلب اوقات به آن‌ها توجه نکرده و به‌ندرت به آن‌ها پاسخ داده است. حتی این زن مدعی است که روزی به شوهرش پیام داده است که در اورژانس بستری شده و از او پرسیده که چرا به پیام‌های او جواب نمی‌دهد.

قاضی دادگاه خانواده پس از مشاهده و بررسی پیام‌ها متوجه شده است که جواب‌های شوهر آن زن به پیام‌های او، غالبا کوتاه بوده‌اند و لحن محبت‌آمیزی هم نداشته‌اند. قاضی در پایان دادگاه اعلام کرد که این پیام‌ها برای گرفتن طلاق به قدر کافی محکمه‌پسند هستند.

البته شاید استناد به پیام‌های ارسال شده در یک اپلیکیشن پیام‌رسان برای اثبات بی‌توجهی فردی به فرد دیگر چندان معقول نباشد؛ زیرا گاهی اوقات ممکن است فردی پیام ارسال شده توسط مخاطب خود را بخواند؛ اما فرد ارسال کننده پیام یا نشانه‌ای مبنی بر خوانده شدن پیام دریافت نکند. این موضوع گاهی اوقات در مورد اپلیکیشن iMessage صدق می‌کند.

ارسال نظر