بدون در دست داشتن گوشی از whatsapp استفاده کنید

آخرین آپدیت Whatsapp کاربران را قادر می کند تا با دوستان خود در تماس باشند حتی وقتی که گوشی هوشمند خود را به همراه ندارند.

بدون در دست داشتن گوشی از whatsapp استفاده کنید

به گزارش کلیک، این نرم افزار پیام رسانی محبوب یک نسخه کامپیوتری برای سیستم عامل ویندوز و Mac OS X عرضه کرده است تا کاربران بتوانند گفتگوی خود را از طریق کامپیوتر ادامه دهند.
این نرم افزار مشابه سرویس اینترنتی موجود Whatsapp است، اما این نسخه ساده و شفاف قصد دارد تا راحتی و کنترل بیشتری برای کاربران فراهم کند.
این آپدیت کامپیوتری همانند نسخه موبایل به کاربران اجازه می دهد تا متن، تصاویر، و فایل های صوتی و ویدئویی را ارسال کنند و پیغام های زنده کامپیوتری و میان برهای صفحه کلید را ارائه می کند.
شرکت سازنده درباره عرضه آن اعلام کرد که امروز ما در حال عرضه نسخه کامپیوتری این نرم افزار هستیم، بنابراین شما روش جدیدی برای در تماس بودن در هر زمان و هر مکانی در اختیار دارید - چه بر روی گوشی خود و یا در کامپیوتر خانه یا محل کار خود.
این نسخه کامپیوتری همانند سرویس اینترنتی Whatsapp صرفاً یک افزونه برای گوشی شما است: این نرم افزار مکالمات و پیام ها را از دستگاه گوشی شما انعکاس می دهد.
در اوایل امسال، این شرکت که در مالکیت فیس بوک قرار دارد از یک مرحله مهم عبور کرد وقتی اعلام کرد که در حال حاضر یک میلیارد کاربر فعال دارد.
این نرم افزار جدید فقط برای دستگاه های دارای نسخه ویندوز ۸ و بالاتر و برای کاربران Mac دارای سیستم عامل OS X 10.9 و بالاتر در دسترس قرار دارد.
این نرم افزار را می توان به طور رایگان از آدرس www.whatsapp.com/download از طریق مرورگر و یا اسکن کردن کد QR بر روی گوشی دانلود کرد تا به طور خودکار تمام پیام های شما را نمایش دهد.

منبع:msn

ارسال نظر