واعظی: از وزارت‌خانه می‌روم اما در دولت می‌مانم

رسانه کلیک - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دومین روز بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ حضور پیدا کرد و از غرفه‌های مختلف دیدن کرد. 

واعظی: از وزارت‌خانه می‌روم اما در دولت می‌مانم

به گزارش خبرنگار کلیک، دکتر محمود واعظی با بیان این موضوع که نمایشگاه الکامپ باعث آشنایی شرکت‌ها و غرفه‌ها علی الخصوص غرفه‌های دولت الکترونیک با خواسته‌های مردم می‌شود، از دست اندرکاران دولت خواست تا از کاغذ بازی‌های معمول دست بردارند و به سمت دولت الکترونیک پیش بروند.

واعظی در پاسخ به سوال در مورد غرفه‌های دولت الکترونیک در بیست و سومین دوره نمایشگاه الکامپ گفت: در دوره های گذشته تمامی تلاش دولت در راستای تامین زیرساخت های دولت الکترونیک بود، اما در الکامپ ۹۶ غرفه ها و شرکت ها با کسب آمادگی لازم به شکوفایی رسیدند.

وی در ارتباط با موضوع فیلترینگ گفت: مقابله با فیلترینگ سیاست شخصی نبود بلکه مسیری بود که همه دولت پیش گرفته بود. ما تا جایی که توانستیم از فیلترینگ فاصله گرفتیم مگر جایی که با فرهنگ و جامعه اسلامی مغایرت داشته باشد. اگر روزی ۱۰۰ سایت را فیلتر کنیم، حداقل ۱۰۰ مورد مشابه دیگر جایگزین می‌شود، پس تصمیم درست فرهنگ‌سازی است. مردم با فرهنگ‌سازی درست می‌توانند تصمیم گیرنده باشند.

دکتر واعظی در ارتباط با شایعات مطرح شده پیرامون ترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با اینکه از وزارت‌خانه می‌روم اما در کنار دولت دوازدهم می‌مانم.

ارسال نظر