گوشی Vernee با یک سورپرایز در بازار ظاهر می شود

شرکت چینی Vernee قصد دارد گوشی های جدیدی را برای اولین بار با استفاده از جدید ترین تراشه های تولیدی کوالکام و مدیاتک روانه بازار کند.

گوشی Vernee با یک سورپرایز در بازار ظاهر می شود

به گزارش کلیک، همانطور که می دانید؛ شرکت Vernee که از تولید کنندگان چینی گوشی های هوشمند است، جدیدترین دستگاه خود با نام Vernee Mars را معرفی نموده است. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده است که نشان می دهد این شرکت کمتر شناخته شده تولید کننده گوشی های هوشمند قرار است دستگاه هایی را روانه بازار کند که از تراشه های اسنپ دراگون ۸۳۰ و Helio X30 مدیاتک استفاده می کنند.

انتظار می رود گوشی Vernee Apollo 2 اولین دستگاهی باشد که از تراشه Helio X30 استفاده می کند. این تراشه با فناوری ۱۰ نانومتری تولید شده و دارای ۱۰ هسته پردازشی با سرعت ۲٫۸ گیگاهرتز است. گوشی Vernee Apollo 2 احتمالا به صفحه نمایش امولد (AMOLED) با رزولوشن ۱۴۴۰x2560 مجهز خواهد بود. از آنجایی که تراشه Helio X30 از ۸ گیگابایت رم پشتیبانی می کند، بعید نیست که این گوشی نیز از چنین مقدار رم فوق العاده ای برخوردار باشد.

نسخه حرفه ای تر Apollo 2 نیز از قدرتمند ترین تراشه کوالکام بهره خواهد برد. گفته می شود گوشی Vernee Apollo 2 Pro از تراشه اسنپ دراگون ۸۳۰ که جدیدترین محصول شرکت کوالکام است، بهره مند می شود. انتظار می رود این گوشی در ماه می سال ۲۰۱۷ رونمایی شود.

هر دو گوشی Vernee Apollo 2 و Vernee Apollo 2 Pro به صورت پیش نصب با اندروید ۷٫۰ عرضه خواهند شد. اگر این گزارش درست باشد، به زودی شرکت Vernee از یک تولید کننده ناشناخته به شرکتی قدرتمند تبدیل خواهد شد.

ارسال نظر