تماس تصویری واتس اپ برای همه کاربران در دسترس قرار گرفت

انتظارها به پایان رسید،پس از رونمایی از سرویس تماس ویدئویی واتس اپ در نسخه بتای اندروید ان در ماه گذشته، واتس اپ اکنون این سرویس را در اختیار بیش از یک میلیارد کاربر خود قرار داده است.

تماس تصویری واتس اپ برای همه کاربران در دسترس قرار گرفت

به گزارش کلیک، انتظارها به پایان رسید،پس از رونمایی از سرویس مکالمه ویدئویی واتس اپ در نسخه بتای اندروید ان در ماه گذشته، واتس اپ اکنون این سرویس را در اختیار بیش از یک میلیارد کاربر خود قرار داده است.این بدان معناست که کاربران iOS، ویندوز فون و کاربران اندروید پس از این قادر خواهند بود با به روز کردن اپلیکیشن خود از این سرویس استفاده کنند.

با توجه به تغییرات گسترده ای که واتس اپ در امکانات خود برای کاربران ایجاد کرده بود، نبود مکالمه تصویری در بسته سرویس های واتس اپ به شدت احساس می شد که در به روز رسانی جدید، این خلا نیز پر شده است و این اپلیکیشن محبوب وابسته به فیسبوک را در بهترین شرایط خود برای کاربران قرار داده است. اگر بعد از به روز کردن بلافاصله نتوانستید از این ویژگی جدید استفاده کنید نگران نباشید چرا که واتس اپ قول داده است تا چند روز آینده این امکان را فراهم کند.

برای استفاده از مکالمه تصویری شما تنها کافی است یک ارتباط متنی با فرد مورد نظر برقرار کنید و ایکون دوربین را لمس نمایید که در بالا سمت راست صفحه قرار داده شده است. اینترفیس استفاده شده در این ویژگی بسیار شبیه فیسبوک مسنجر است و سادگی آن کار را برای کاربران راحت تر می کند. شما می توانید برای استفاده از دوربین های عقب و جلو در این مکالمه تصویری به سادگی سوییچ نمایید و یا صدای میکروفون را قطع یا وصل کنید. فردی که چهره شما را در گوشی خود به صورت ویدئویی می بینید آن را در پنجره ای کوچکتر از انچه شما می بینید، مشاهده می کند.

ارسال نظر