تماشا کنید: اولین قاب مخصوص آیفون با دوربین ۳۶۰ درجه

اخیرا طرح مفهومی جدیدی از یک کیس مخصوص گوشی های آیفون منتشر شده که می تواند کاربران فیسبوک را به وجد بیاورد. این کیس قادر است به ثبت تصاویر و فیلم های ۳۶۰ درجه پرداخته و آن ها را با کاربران دیگر در فیسبوک به اشتراک بگذارد.

تماشا کنید: اولین قاب مخصوص آیفون با دوربین ۳۶۰ درجه

به گزارش کلیک، ضبط فیلم های ۳۶۰ درجه و به اشتراک گذاری آن ها در فیسبوک، به یکی از سرگرمی های جالب این روز های کاربران تبدیل شده است. ولی در حال حاضر راه آسانی برای ضبط چنین فیلم هایی وجود ندارد، چرا که وسایل لازم برای این کار بزرگ و گران قیمت بوده و حمل آن ها کار دشواری است. اما هنوز برای نا امید شدن زود است، تصور کنید کیسی (قاب) برای گوشی آیفون ساخته شود که با دوربین خود می تواند فیلم های ۳۶۰ درجه ضبط نماید. به نظر عالی می رسد؟ بله، ساخت چنین محصولی حقیقت دارد، ولی فعلا در حد یک ایده مفهومی (کانسپت) است.

کیس Facebook 360° علاوه بر محافظت از گوشی، فیلم های جادویی ۳۶۰ درجه ضبط می کند. اگر فعلا بخواهید یک فیلم ۳۶۰ درجه تهیه کنید، باید از لوازم سخت افزاری مخصوص استفاده نمایید. اگرچه دوربین های مخصوص نیز در حال ارزان شدن هستند، ولی باز هم مشکل حمل و نقل آن ها دردسر ساز بوده و نمی توان آن را هر جایی با خود برد. کیس Facebook 360° برای حل این مشکل طراحی شده است که می تواند یک دوربین ۳۶۰ درجه را به گوشی هوشمند شما اضافه کند. کافیست آیفون خود را درون این کیس قرار داده و برای ضبط تصاویر ۳۶۰ درجه آماده شوید. این کیس علاوه بر دوربین ۳۶۰ درجه به یک فلش مجهز است که وظیفه تابش نور به مناظر را بر عهده دارد. برای مشاهده این کیس جالب می توانید فیلم زیر را مشاهده کنید.

برای فراهم سازی امکان دسترسی سریع به فیلم های ضبط شده توسط کیس از طریق آیفون، Facebook 360° به وسیله درگاه لایتنینگ به گوشی متصل می شود. همچنین، این کیس از وارد شدن ضربه و خط و خش به گوشی جلوگیری می کند.

علاوه بر ضبط فیلم های ۳۶۰ درجه با این کیس، شما قادر به ثبت عکس های ۳۶۰ درجه نیز هستید. این کیس بسیار خوش دست است و قطعا کاربران زیادی مشتاق خرید چنین محصولی هستند.

متاسفانه این کیس فقط در حد یک طرح مفهومی است. با این حال، چنین محصولی بسیار جالب بوده و نشان دهنده توانایی های خیره کننده فناوری در سال های آینده جهت آسان تر کردن هر چه بیشتر کارهاست. فراتر از این، ممکن است یک روز شاهد به کارگیری مستقیم دوربین های ۳۶۰ درجه در گوشی های هوشمند باشیم.

ارسال نظر