ViewBug شبکه اجتماعی عکاسان

سایت ViewBug پایگاه بسیاری از عکاسان حرفه ای و آماتور دنیاست. با عضویت در این سایت بصورت رایگان می توانید از خدمات رایگان آن استفاده کنید و یا با پرداخت حق عضویت از امکانات ویژه آن بهره ببرید. اما به راستی امکانات این سایت چیست. ViewBug.com در واقع یک شبکه اجتماعی برای عکاسان است. افرادی که بصورت رایگان از امکانات این سیستم استفاده می کنند می توانند در طول هفته تنها ۱۰ عکس آپلود کنند. کاربران این وبسایت از نقاط مختلف دنیا عکس شما را خواهند دید و آن را لایک می کنند. آنها می توانند به عکس شما جایزه بدهند و یا آن را به اشتراک بگذارند. همچنین آنها می توانند مشترک پروفایل شما شوند و عکس های شما را تعقیب کنند. امکان درج کامنت (نظر) نیز وجود دارد. همچنین می توانید مستقیما عکس های خود را از اینستاگرام و فیس بوک به پروفایل خود وارد کنید و یا بصورت اتوماتیک مطالب پروفایل ViewBug خود را به شبکه های اجتماعی همچون توئیتر و فیس بوک بفرستید.

ViewBug شبکه اجتماعی عکاسان

ViewBug.com در واقع یک شبکه اجتماعی برای عکاسان است. افرادی که بصورت رایگان از امکانات این سیستم استفاده می کنند می توانند در طول هفته تنها ۱۰ عکس آپلود کنند. کاربران این وبسایت از نقاط مختلف دنیا عکس شما را خواهند دید و آن را لایک می کنند. آنها می توانند به عکس شما جایزه بدهند و یا آن را به اشتراک بگذارند. همچنین آنها می توانند مشترک پروفایل شما شوند و عکس های شما را تعقیب کنند. امکان درج کامنت (نظر) نیز وجود دارد. همچنین می توانید مستقیما عکس های خود را از اینستاگرام و فیس بوک به پروفایل خود وارد کنید و یا بصورت اتوماتیک مطالب پروفایل ViewBug خود را به شبکه های اجتماعی همچون توئیتر و فیس بوک بفرستید.

تا اینجای کار همه چیز شبیه شبکه های اجتماعی دیگر بود. اما ViewBug چه امکان خاصی نسبت به سایر شبکه های اجتماعی اشتراک عکس دارد؟

ViewBug در واقع یک مرجع برای معرفی مسابقات و کانتست (Contests) های بین المللی عکاسی به شماست. شما می توانید در مسابقات عکاسی موجود در این سایت که بصورت ماهانه و دارای عناوین مختلف نیز هستند شرکت کنید و از جوایز آن ها بهره مند شوید. این مسابقات به بخش های مختلفی تقسیم می شوند. اگر کاربر رایگان باشید تنها می توانید در مسابقات رایگان شرکت کنید. این مسابقات معمولا دارای جایزه های آن چنانی نیستند ولی در میان آن ها می توان به گزینه های خوب نیز دست پیدا کرد.

اما اگر اکانت خود را به عضویت ویژه ارتقا دهید امکان شرکت در مسابقات حرفه ای تر و با جایزه های بهتر را خواهید داشت. در کنار همه این مسابقات و… بخشی نیز وجود دارد که با عنوان Photo Challenges شناخته می شود. در این بخش مسابقاتی توسط خود کاربران ساخته شده و درصورت برنده شدن شما می توانید از امتیازات خاصی بهره مند شوید.

با افزایش تعداد دنبال کنندگان و مشترکان پروفایل شما امتیاز کاربری شما بالاتر رفته و شما می توانید به موارد خاص وبسایت نیز دسترسی داشته باشید.

در بخشی دیگر تحت عنوان Vote آخرین عکس های منتشر شده پروفایل کاربران به نمایش گذاشته خواهد شد که شما می توانید به آن ها رای دهید. هیچ محدودیتی در تعداد رای ها نیست. شما می توانید پروفایل عکاسان مورد علاقه خود را پیدا کرده و به جمع دنبال کنندگان آن ها بپیوندید.

و اما یکی از بهترین قسمت های این وبسایت حرفه ای بخش آموزشی ان است که تحت در منویی با نام Learn گنجانده شده است. در این بخش مطالب مختلف آموزش عکاسی به زبان انگلیسی گنجانده شده است که به شدت مورد استفاده عکاسان حرفه ای و آماتور خواهد بود.

برندگان هر بخش در قسمت Winners به نمایش گذاشته خواهند شد و کسانی که دارای بالاترین امتیاز باشند نیز در بخشی دیگر تصاویرشان درج خواهد شد.

عضویت در این وبسایت ساده و رایگان بوده و حتی می توانید با یک کلیک از طریق پروفایل فیس بوک خود وارد سیستم شده و وقتی را بابت ثبت نام مجدد تلف نکنید. دنیای جدیدی که پیش روی شماست بسیار جذاب تر از آن چیزی است که پیش از این در شبکه های اجتماعی کسل کننده و تکراری همچون فیس بوک و اینستاگرام دیده اید چرا که برای یک هدف تلاش می کنید نه برای تفریح.

ارسال نظر