نمایش حداکثر سرعت مجاز به گوگل مپ اضافه می‌شود

رسانه کلیک - گوگل تایید کرده است که حداکثر سرعت مجاز برای رانندگی در هر جاده به زودی در سرویس گوگل مپ نمایش داده خواهد شد.

نمایش حداکثر سرعت مجاز به گوگل مپ اضافه می‌شود

سال گذشته امکان اطلاع از حداکثر سرعت مجاز رانندگی برای جاده ها و مسیرهای رانندگی در سرویس گوگل مپ ارائه شده بود، اما این قابلیت به دلیل کمبود اطلاعات دقیق درباره تمام جاده های مناطق مختلف خیلی زود از گسترش بیشتر بازماند. چراکه نمایش اشتباه سرعت حتی یک جاده هم می‌تواند حوادث ناگوار و اتفاقات گریبان گیری را برای گوگل در پی داشته باشد.

اما بنابر پستی که از سوی تیم Android Auto منتشر شده است، خوشبختانه به زودی شاهد از سر گیری ارائه این سرویس و بهره مندی مردم اقصی نقاط دنیا از آن خواهیم بود و حتی همین الان نیز شهروندان سانفرانسیسکوی آمریکا و ریوی برزیل امکان استفاده از این سرویس را دارا هستند.

نقشه گوگل به واسطه فراگیر بودنش از جامعه کمک کننده وسیعی برخوردار است و بسیاری از اطلاعات آن به واسطه مردم عادی درج شده اند که این موضوع، موجب تکامل روز افزون اطلاعات و سرویسهای مختلف آن می‌شود. به طور مثال سرویس ویلچر آن که همین چند وقت پیش معرفی شد و وظیفه اطلاع رسانی درباره محلهای ارائه خدمات مخصوص افراد ویلچری را برعهده دارد به واسطه مشارکت کاربرانش به سرعت در حال گسترش است و بالطبع سرویس حداکثر سرعت مجاز رانندگی نیز از این قابلیت مستثنی نخواهد بود و به زودی خبرهای خوبی را در این باره خواهیم شنید.

ارسال نظر