توسعه زیرساخت های ارتباطی در روستاها

رسانه کلیک - معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از گسترس و توسعه زیرساخت های ارتباطی در روستاها خبر داد.

توسعه زیرساخت های ارتباطی در روستاها

به گزارش کلیک به نقل از مهر؛ سیروس موثقی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات عصر سه شنبه در مراسم افتتاح پروژه های فناوری و ارتباطاتی شرکت مخابرات آذربایجان شرقی عنوان کرد: در ادامه پروژه های بزرگ توسعه ای کشور در استان آذربایجان شرقی نیز پروژه های مخابراتی افتتاح می شود.

وی اظهار کرد: همه شهرها به ظرفیت دسترسی به اینترنت پرسرعت و نسل جدید همراه اول مجهز شده اند.

موثقی ادامه داد: برنامه بعدی وزارت ارتباطات توسعه زیرساخت های ارتباطی در روستاها است و ما در صدد هستیم توسعه را در روستاهای کشور افزایش دهیم.

وی بیان کرد: در راستای توسعه ارتباطات در روستاها نفوذ تکنولوژی در روستاها در دستور کار قرار دارد و در کنار این موضوع حضور پست بانک را در روستاها افرایش دهیم.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به پروژه هایی که از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح می شود گفت: پروژه هایی که امروز افتتاح می شود در حوزه تلفن ثابت و نوسازی شبکه تلفن همراه است که توسط شرکت مخابرات، اپراتورهای همراه اول و ایرانسل به وقوع می پیوندد.

وی از افتتاح مرکز توانمندی در استان آذربایجان شرقی خبر داد و افزود: با کمک دانشگاهیان مرکز توانمندی را افتتاح کرده ایم تا در راستای افزایش اشتغال و کار آفرینی موثر بوده و در جهت گسترش نشر دانش و فرهنگ بتواند تلاش کند.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تعداد پروژه های مخابراتی و ارتباطی افتتاحی در استان آذربایجان شرقی را بیش از دو هزار و ۸۰۰ پروژه اعلام کرد.

ارسال نظر