شرکت ویوو نسل چهارم سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر را معرفی کرد

رسانه کلیک - شرکت ویوو از نسل چهارم سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر رونمایی کرد. این فناوری در مقایسه با نسل گذشته خود عملکرد بهتری دارد.

شرکت ویوو نسل چهارم سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر را معرفی کرد

شرکت ویوو امروز در کنفرانسی در کشور چین نسل چهارم سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر را معرفی کرد. این شرکت با همکاری کوالکام از فناوری DSP Acceleration نیز رونمایی کرده است.

بر اساس گفته ویوو، نسل چهارم سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در مقایسه با نسل گذشته خود عملکرد سریع تری دارد. این کمپانی چینی از نسل گذشته این فناوری در گوشی ویوو X21 استفاده کرده است. نسل جدید این تکنولوژی در مدت زمان 0.35 ثانیه قفل گوشی را باز می کند. گفته می شود ویوو X23 اولین گوشی هوشمند مجهز به این فناوری است.

شرکت ویوو برای توسعه فناوری DSP Acceleration با شرکت کوالکام همکاری کرده است. این فناوری امنیت و سرعت سنسورهای اثر انگشت زیر نمایشگر را افزایش می دهد.

بر اساس گفته کوالکام، پردازنده اسنپدراگون 670 از این فناوری پشتیبانی می کند که باعث افزایش 1.8 برابری عملکرد آن در مقایسه با اسنپدراگون 660 می شود. این پردازنده دارای Hexagon 685 DSP بوده که در پردازنده اسنپدراگون 845 نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

ویوو اعلام کرده توسط یک بروزرسانی در ماه آینده میلادی، فناوری DSP Acceleration را در اختیار کاربران گوشی Vivo X23 قرار می دهد. این آپدیت سرعت باز شدن قفل دستگاه توسط سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر را تا 30 درصد افزایش می دهد. در صورتی که انگشت فرد خشک و دما پایین باشد، عملکرد این اسکنر بهبود می یابد.

ویوو تا به امروز محصولات زیادی را مجهز به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر روانه بازار کرده و 140 پتنت را در این زمینه به ثبت رسانده است. این موضوع Vivo را تبدیل به یکی از کمپانی های پیشرو در این فناوری کرده است.

شرکت ویوو در اوایل سال جاری میلادی گوشی ویوو X20 Plus UD را به عنوان اولین محصول تجاری خود مجهز به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر روانه بازار کرد.

ارسال نظر