گوشی اسرارآمیز شرکت Vivo احتمالا دارای دوربین چرخشی و حسگر اثر انگشت داخلی است

رسانه کلیک - تصاویر جدیدی از گوشی مرموز و ناشناس شرکت ویوو منتشر شده است که از دوربین چرخشی و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر در این مدل حکایت دارد.

گوشی اسرارآمیز شرکت Vivo احتمالا دارای دوربین چرخشی و حسگر اثر انگشت داخلی است

تصویری از گوشی تلفن همراه ناشناس و جدید شرکت ویوو اوایل همین هفته در فضای مجازی بین کاربران دست به دست چرخید؛ تصویری که نشان از طراحی تمام صفحه فوق‌العاده و بدنه و حاشیه‌های بسیار ظریف این مدل داشت. این بار عکس های بیشتری از این گوشی مرموز منتشر شده است.

گوشی تلفن همراه هوشمندی که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، دارای بدنه‌ای بسیار ظریف است و به‌جز حاشیه پایینی دستگاه که کمی ضخیم‌تر از قسمت های دیگر است، سایر حاشیه‌ها آن‌قدر ظریف هستند که باید در وجود دوربین دوم این دستگاه تردید داشت. به همین دلیل، شایعه‌هایی مبنی بر وجود یک دوربین چرخشی در این دستگاه که موقعیت خود را از دوربین اول به دوربین ثانویه تغییر می‌دهد، در حال گسترش است.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از مشخصات این گوشی به بیرون درز نکرده است. از آنجا که ویوو X20 و ویوو X20 پلاس به ترتیب دارای صفحه‌نمایش 6 و 6.43 اینچی بودند، می توان انتظار داشت که پرچمدار جدید این شرکت نیز دارای چنین ابعادی باشد.

همانطور که از تصاویر افشایی پیداست، نسبت نمایشگر به بدنه در گوشی جدید ویو نزدیک به صد درصد است. ضمن اینکه نمایشگر بزرگ آن احتمالاً دارای حسگر اثرانگشت داخلی است.

کمپانی ویوو در حال حاضر مشغول طراحی و کار بر روی ویوو X30 و ویوو XPlay 7 از پرچم‌داران خود است. عکس‌های لو رفته X30 نشان می‌دهد که این دستگاه دارای طراحی تمام صفحه‌ای همانند آیفون X است. دستگاه Xplay 7 نیز می‌تواند تنها گوشی هوشمند این کمپانی باشد که دارای اسنپدارگون 845 خواهد بود.

با توجه به اینکه شایعات و عکس های لو رفته چندان قابل استناد نیستند، چاره ای جز صبر کردن تا زمان رونمایی گوشی جدید ویوو نداریم.

ارسال نظر