شرکت ویوو حق امتیاز اختراع موبایلی با ۲ نمایشگر را ثبت کرد

رسانه کلیک - شرکت چینی ویوو حق امتیاز اختراع موبایلی را ثبت کرده که نمایشگر آن به دو قسمت تقسیم می‌شود که قسمت پایینی و کوچکتر نمایشگر می‌تواند ۱۸۰ درجه بچرخد.

شرکت ویوو حق امتیاز اختراع موبایلی با ۲ نمایشگر را ثبت کرد

شرکت چینی ویوو (Vivo) حق امتیاز اختراع موبایلی را ثبت کرده که شکل آن مشابه موبایل نوکیا 5700 اکسپرس موزیک است اما قسمت پایین نمایشگر آن متحرک است و می‌تواند ۱۸۰ درجه بچرخد.

تصاویر این اختراع نشان می‌دهد که این گوشی یک نمایشگر تمام صفحه دارد که قسمت پایین آن ۱۸۰ درجه می چرخد. در واقع این گوشی دو نمایشگر دارد که یکی بزرگ‌تر و یکی کوچک‌تر است.

در طراحی های همراه این حق امتیاز نشان داده شده است که حتی اگر نمایشگر به سمت پشت چرخیده باشد، باز هم کاربر می‌تواند از آن استفاده کند. برای مثال ممکن است نوتیفیکیشن‌ها در این بخش نمایش داده شوند و کوچکتر از نمایشگر اصلی دیده شوند.

طبق طرح‌ها سوراخی در قسمت بالا و وسط نمایشگر دیده می‌شود. همچنین در قاب پشتی این گوشی سه دوربین به‌صورت افقی کنار هم قرار گرفته‌اند. هیچ اسکنر اثر انگشتی روی نمایشگر نیست؛ در نتیجه به احتمال زیاد حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر قرار دارد.

البته ثبت این حق امتیاز به معنای ساخت و عرضه این دستگاه نیست. احتمال دارد شرکت ویوو با توجه به فناوری‌های استاندارد فعلی نتواند آن را بسازد.

ارسال نظر