گوشی جدید Vivo با 10 گیگابایت رم به زودی رکورددار بیشترین حافظه داخلی می شود!

رسانه کلیک - به نظر می رسد شرکت چینی ویوو می خواهد در بسیاری از زمینه ها در صنعت گوشی های هوشمند لقب اولین را یدک بکشد. به تازگی تصویری از یک گوشی Vivo در فضای مجازی منتشر شده که نشان از بکارگیری 10 گیگابایت رم در محصول آینده این کمپانی دارد.

گوشی جدید Vivo با 10 گیگابایت رم به زودی رکورددار بیشترین حافظه داخلی می شود!

در سال های گذشته اگر گوشی هوشمندی با 4 گیگابایت معرفی می شد، بسیاری از افراد تعجب می کردند، ولی با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، امروزه استفاده از این مقدار رم کاملا طبیعی به نظر می رسد. هم اکنون برخی از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند محصولات خود را به 6 گیگابایت رم نیز مجهز می کنند که برای مثال می توان به جدیدترین فبلت سامسونگ یعنی گلکسی نوت 8 اشاره کرد.

به نظر می رسد ویوو قصد دارد در برخی زمینه ها در صنعت گوشی های هوشمند به عنوان اولین شرکت شناخته شود. این کمپانی به تازگی از اولین گوشی هوشمند مجهز به اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر رونمایی کرده است ( ویوو X20 Plus UD اولین گوشی هوشمند مجهز به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر سرانجام به بازار رسید ). بر اساس گزارشات اخیر، این شرکت در آینده از اولین گوشی هوشمند مجهز به 10 گیگابایت رم رونمایی می کند.

گوشی Vivo

به تازگی تصویری در Wiebo منتشر شده که مشخصات گوشی Vivo را نشان می دهد. این دستگاه که ویوو Xplay 7 نام دارد به 10 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. مسلما استفاده از این مقدار حافظه داخلی هزینه زیادی را به تولیدکننده و همچنین خریدار تحمیل می کند.

سامسونگ در ماه دسامبر 2017 اعلام کرد که تولید انبوه اولین حافظه موبایلی 512 گیگابایتی را شروع کرده است، بنابراین امکان استفاده از این حافظه در گوشی Vivo وجود دارد.

شاید در این تصویر دستکاری صورت گرفته باشد و این دستگاه به 10 گیگابایت رم مجهز نشود. در صورت تحقق این موضوع، به نظر شما استفاده از 10 گیگابایت رم در یک گوشی هوشمند چه مزایایی را برای کاربر آن به همراه دارد؟

ارسال نظر