گوشی هوشمند ایکس 6 پلاس ویوو تاییدیه TENAA را دریافت کرد

سازمان TENAA نهادی در کشور چین است که عملکرد و وظیفه‌ی آن مشابه با عملکرد سازمان FCC در ایالات متحده محسوب می‌شود. این سازمان در واقع پیش از عرضه‌ی هر نوع دستگاه هوشمندی می‌بایست برای آن تاییده‌ی صادر نماید. حال و بر اساس تازه‌ترین اخبار به دست آمده، به نظر می‌رسد که گوشی هوشمند ایکس 6 پلاس ویوو (Vivo X6 Plus) توانسته از سازمان TENAA تاییده کسب نماید.

گوشی هوشمند ایکس 6 پلاس ویوو تاییدیه TENAA را دریافت کرد

حال و بر اساس تازه‌ترین اخبار به دست آمده، به نظر می‌رسد که گوشی هوشمند ایکس 6 پلاس ویوو (Vivo X6 Plus) توانسته از سازمان TENAA تاییده کسب نماید.

پیش از این تیزر و پوستر مربوط به این گوشی هوشمند ارائه شده‌ بود. در واقع کمپانی ویوو به منظور رونمایی از این گوشی هوشمند رویدادی اختصاصی را برای روز سی‌ام ماه نوامبر در نظر گرفته است. بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی سازمان TENAA گوشی هوشمند ایکس 6 پلاس ویوو در دو نسخه‌ی متنوع با کدهای L و D عرضه می‌شود، اما متاسفانه به تفاوت‌های دقیق مابین این دو محصول هیچ اشاره‌ای نشده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، احتمالا گوشی هوشمند ایکس 6 پلاس ویوو از صفحه نمایشی 5.7 اینچی با وضوح تصویر QHD (1440 در 2560 پیکسل) بهره‌مند می‌شود. سیستم روی یک چیپ (SoC) به کار گرفته شده در این محصول تراشه‌ی Helio X20 مدیاتک خواهد بود که پردازنده‌ی مرکزی آن از هشت هسته‌ی پردازشگر تشکیل می‌شود. رم 4 گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی، سنسور دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی، سنسور دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی هم از دیگر خصوصیات و ویژگی‌های احتمالی گوشی هوشمند ایکس 6 پلاس ویوو محسوب می‌شود.

ارسال نظر