شباهت بالای ویوو X9 به آیفون های اپل

تولید کننده شرقی وایوو هیچ گاه در مورد کپی برداری مستقیم طراحی گوشی های هوشمند خود از اپل شرمنده نبوده است و همواره گوشی هایش از بسیاری جهات همانند آیفون می باشد.

شباهت بالای ویوو X9 به آیفون های اپل

به گزارش کلیک، ممکن است گوشی های هوشمند Vivo را در دست کاپیتان امریکا و یا بیوه سیاه در فیلم های اخیر مارول دیده باشید، که باید بگوییم بله درست است. این شرکت در تلاش است تا به نامی تجاری و شناخته شده در بازارهای غرب تبدیل شود.

اخیرا هم اخباری در مورد گوشی هوشمند وایوو X9 شنیدیم، که ظاهرا قرار است امروز به طور رسمی رونمایی شود. انتظار می رفت که این گوشی، اسمارت فونی میان رده باشد که پس از ظاهر شدن در بنچمارک Geekbench، این موضوع تایید شد.

نکته جالب توجه در مورد این گوشی، دوربین دوگانه سلفی آن، با لنزهای ۸ و ۲۰ مگاپیکسلی است، و کنجکاو هستیم که بدانیم عملکرد وایوو با این دو دوربین چگونه خواهد بود. البته پیش بینی می شود مانند دوربین سلفی با زاویه عریض در LG V10 باشد.

حالا که تنها چند ساعتی تا رونمایی از Vivo X9 مانده، تصاویر جدیدی از گوشی منتشر شده که نشان دهنده باریک بودن و شباهت بالای آن به آیفون های اپل دارد. حتی اغراق آمیز نیست که بگوییم بدنه پشتی این گوشی درست مانند آیفون ۶اس (حلقه دوربین و موقعیت آن) و آیفون ۷ (باند آنتن) است. از طرفی هم نرم افزارهای گوشی به وضوح یک الهام مستقیم از آیکون های iOS گرفته اند.

این گوشی دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰، پردازنده Qualcomm Snapdragon 625 SoC و ۴ گیگابایت رم می باشد . با این حال، ممکن است در کانفیگ های مختلفی روانه بازار شود.

در انتها می توانید شاهد تصاویر منتشر شده باشید:

۷

ارسال نظر