گوشی Vivo Xplay 5 در بنچمارک AnTuTu گلکسی اس 7 و ال‌جی جی 5 در مغلوب کرد!

طبق تازه‌ترین گزارشات به دست آمده، ظاهرا گوشی هوشمند Vivo Xplay 5 که به زودی شاهد معرفی آن خواهیم بود، توانسته در بنچمارک AnTuTu امتیازی بهتر از دو گوشی گلکسی اس 7 و ال‌جی جی 5 را به ثبت برساند!

گوشی Vivo Xplay 5 در بنچمارک AnTuTu گلکسی اس 7 و ال‌جی جی 5 در مغلوب کرد!

کمپانی ویوو چندی پیش تیزری تبلیغلاتی را منتشر کرد که در آن اشاره مستقیم به تجهیز گوشی هوشمند Vivo Xplay 5 به سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 820 کوالکام و رم 6 گیگابایتی شده بود. اخبار دقیق‌تر مرتبط با این موضوع را می‌توانید از مقاله با عنوان :" تایید رسمی تجهیز فبلت X Play 5 ویوو به رم ۶ گیگابایت و تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ " مطالعه کنید.

همانطور که می‌دانید سامسونگ و ال‌جی در جریان کنگره جهانی موبایل سال 2016 یا همان رویداد MWC 2016 به طور رسمی پرچمداران خود را معرفی کردند. هر دوی این محصولات به سیستم روی چیپ اسنپدراگون 820 مجهز بوده و از رمی 4 گیگابایتی بهره‌مند هستند. البته نسخه‌ای از گوشی گلکسی اس 7 با تجهیز به تراشه اگزینوس 8890 سامسونگ نیز عرضه خواهد شد. مدتی پس از معرفی رسمی این محصولات، سایت AnTuTu نتایج بنچمارک‌های آن‌ها را منتشر کرد. با توجه به اطلاعات مندرج در این سایت، نسخه اسنپدراگونی گوشی هوشمند گلکسی اس 7 سامسونگ توانسته بود در بنچمارک AnTuTu امتیازی برابر با 116668 را به ثبت برساند و گوشی ال‌جی جی 5 هم قادر به ثبت امتیاز 133054 شده بود. حال شاهد انتشار نتایج بنچمارک AnTuTu برای گوشی هوشمند Xplay 5 کمپانی چینی ویوو هستیم و نتایج به دست آمده فوق‌العاده جالب توجه هستند.

به گزارش کلیک، گوشی هوشمند Vivo Xplay 5 با رم 6 گیگابایتی و تراشه اسنپدراگون 820 توانسته در بنچمارک AnTuTu امتیازی معادل با 162610 را به ثبت برساند و خود را قدرتمندتر از دو گوشی گلکسی اس 7 و ال‌جی جی 5 معرفی کند. ویدئوی مربوط به اعمال این بنچمارک و نتیجه به دست آمده از آن در شبکه اجتماعی چینی زبان Weibo نیز منتشر شده و سروصدای زیادی را برپا ساخته است. مطمئنا دیدن این موضوع که یک گوشی چینی بتواند قدرت عملکرد بهتری نسبت به پرچمداران دو کمپانی سامسونگ و ال‌جی داشته باشد بسیار جالب توجه خواهد بود.

انتظار داریم که گوشی هوشمند Vivo Xplay 5 از صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح تصویر 2K بهره‌مند شود و حافظه داخلی 64 گیگابایتی قابل ارتقاء را به همراه داشته باشد. دوربین اصلی و سلفی این محصول هم احتمالا به ترتیب از سنسورهایی 16 و 8 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد و دستگاه به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو بهره‌مند می‌شود. کمپانی ویوو رویدادی اختصاصی را برای روز یکم ماه مارس در نظر گرفته که انتظار داریم در این رویداد از گوشی هوشمند Vivo Xplay 5 رونمایی شود. هنوز مشخص نیست که ویوو این گوشی هوشمند را در چه بازارهایی و با چه قیمتی عرضه می‌کند، اما پیش بینی می‌کنیم که شاهد عرضه این گوشی در بازارهای غیرآسیایی نباشیم.

منبع: techtimes

ارسال نظر