گوشی XPlay 5S ویوو با با رم 6 گیگابایتی در راه است

به گزارش کلیک، کمپانی ویوو (Vivo) قصد دارد که از گوشی هوشمند جدید و رده بالایی با نام اختصاصی XPlay 5S رونمایی کند. ظاهرا این محصول از رمی 6 گیگابایتی بهره‌مند می‌شود.

گوشی XPlay 5S ویوو با با رم 6 گیگابایتی در راه است

شرکت ویوو طی چند وقت اخیر فعالیت‌های گسترده‌ای نداشته، اما چندی پیش گوشی هوشمند Vivo 6s Plus این شرکت توانست از سازمان TENAA تاییده اخذ نماید. این گوشی هوشمند از حافظه داخلی 64 گیگابایتی، رم 4 گیگابایتی، سنسور دوربین اصلی 16 مگاپیکسل و پردازنده هشت هسته‌ای بهره می‌برد. اما طبق گزارشات جدید به دست آمده، ظاهرا ویوو قصد دارد که از گوشی هوشمند جدیدتری با نام اختصاصی Vivo XPlay 5S نیز رونمایی کند که یک محصول رده بالا خواهد بود و از رمی 6 گیگابایتی بهره‌مند می‌شود.

به گزارش کلیک، گوشی هوشمند Vivo XPlay 5S احتمالا پرچمدار جدید این شرکت خواهد بود. کمپانی ویوو در سال 2013 گوشی هوشمن Vivo XPlay 3S را معرفی کرد که در آن زمان یک محصول فوق‌العاده برتر به شمار می‌رود. گوشی هوشمند Vivo XPlay 3S در سال 2013 میلادی از صفحه نمایشی 6 اینچی با وضوحتصویر 1440 در 2560 پیکسل (QHD)، رم 3 گیگابایتی و سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 901 کوالکام بهره می‌برد. بنابراین احتمال تجهیز گوشی Vivo XPlay 5S به رمی 6 گیگابایتی به هیچ وجه دور از انتظار نخواهد بود. پیش بینی شده که این گوشی هوشمند از بدنه‌ای تمام فلزی ساخته شود و تراشه به کار گرفته شده در آن از جمله برترین تراشه‌های کنونی معرفی شده باشد.

متاسفانه در حال حاضر هیچگونه اطلاعات بیشتری در رابطه با این گوشی هوشمند ارائه نشده است. زمان رونمایی از آن نیز مشخص نشده، اما شاید تا کنگره جهانی موبایل سال 2016 شاهد رونمایی رسمی از آن باشیم. بدون تردید گوشی هوشمند Vivo XPlay 5S یکی از محصولات جالب توجه‌ای خواهد بود که طی سال جاری روانه بازار می‌شود. چنانچه ویوو برای این محصول قیمتی مقرون به صرفه و رقابتی را در نظر بگیرد، مطمئنا شانس موفقیت آن نیز بیشتر و بیشتر می‌شود.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر