همکاری "Vodafone" و "آمازون" در جلب اعتماد مشتریان

فروشگاه بین المللی و آنلاین آمازون با همکاری شرکت مخابراتی "Vodafone" به تازگی با بومی سازی این وب سایت در کشور هند، به اعتماد سازی و ترغیب کاربرانی با اعتماد کمتر به خریدهای اینترنتی پرداخته است.

همکاری "Vodafone" و "آمازون" در جلب اعتماد مشتریان

به گزارش کلیک، با ظهور چندین ساله شرکت ها و فروشگاه های آنلاینی نظیر"آمازون" و "Ebay" و ایجاد تحول در دنیای خرید و فروش، همچنان هستند کسانی که اعتمادی به خریدهای اینترنتی ندارند و یا رغبتی به تجربه اینگونه خریدها از خود نشان نمی دهند. فروشگاه اینترنتی آمازون این روزها با همکاری شرکت Vodafone؛ دومین شرکت بین المللی مخابراتی به دنبال ایجاد رغبت و اعتماد سازی در میان کاربران اینترنت است تا پروژه "ابتدا لمس کنید سپس انتخاب کنید" را در کشور هندوستان به آزمایش گذارد. این پروژه که با امکان برسی از طرف کاربر و مشتری نام گرفته است، در شروع کار محصولات شرکت Vodafone از جمله گوشی هوشمند " OnePlus 3" را به صوت آزمایشی به معرض فروش گذاشته است.

Amazon-Vodafone-Offer

Vodafone و آمازون در آغاز پروژه اعتماد سازی، چندین فروشگاه و شرکت مخابراتی زیر مجموعه خود را به کار گرفته اند، تا با معرفی هر چه بهتر محصولات خریداران را به انتخاب و خرید بیشتر ترغیب کند.

طبق گفته مسئولین شرکت آمازون، این همکاری باعث شده است تا درصد فروش این شرکت و همچنین میزان جلب اعتماد به رقم قابل توجهی در ماه های اخیر برسد.

در این روش، خریداران با مراجعه به فروشگاه های معتبر Vodafone، لیستی از آخرین محصولات این برند را مشاهده و از میان آن ها انتخاب می کنند. گوشی ها و گجت های مطرح در این برند که تنها به صورت آنلاین به فروش می رسد، هیچگونه فروش آزاد و یا غیر اینترنتی را ندارند. بنابراین خریدار مجبور به انتخاب و خرید به صورت آنلاین در فروشگاه و یا منزل است. پس از انتخاب و خرید، کاربر ملزم به انتظار تا دریافت مرسوله پستی خواهد بود.

پس از نتیجه گیری مثبت آمازون در اجرای این طرح، مسئولین و طراحان این شرکت بر آن شدند تا دیگر محصولات از برندهای متفاوت را نیز وارد این پروسه کنند. تا جایی که خبر از فروش انحصاری آنلاین محصولاتی نظیر،" Lenovo K4 Note " ، " Redmi Note 3" ، " OnePlus" و همچنین " Moto G4" به گوش می رسد. این برندها جز بزرگترین دسته بندی های محبوب در هندوستان به شمار می رود که طیف وسیعی از علاقمندان را در این کشور به خود اختصاص داده است.

به گفته مسئولین آمازون، این طرح که با ایجاد انگیزه در مشتریانی بدون اعتماد به خریدهای اینترنتی آغاز شده است، فرصت تجربه خرید آنلاین را برای این افراد فراهم آورده است. تا هم در راستای جلب اعتماد این کاربران تلاش کرده باشند و هم در زمینه افزایش فروش به میزان قابل توجهی دست یافته اند. پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۰ میزان خریداران اینترنتی در این کشور به ۱۷۵ میلیون کاربر افزایش یابد. باید دید این پروژه در سطح بین المللی چه نتایجی را در پی خواهد داشت.

منبع: economictimes

ارسال نظر