شرکت فولکس واگن پرسنل کارخانه خود را به عینک های هوشمند سه بعدی مجهز می کند

ارایه عینک های 3D مجهز به وای فای، بلوتوث و دوربین جهت سهولت انجام امور بدون دخالت فیزیکی و از طریق فرمان های صوتی و لمسی که از عینک صادر میشود و همچنین افزایش کیفیت محصولات فولکس برای مشتریان

شرکت فولکس واگن پرسنل کارخانه خود را به عینک های هوشمند سه بعدی مجهز می کند

به گزارش کلیک،فولکس واگن در حال ارائه عینک های سه بعدی هوشمند به پرسنل کارخانه خود در ولفسبورگ آلمان میباشد.این عینک ها که از نسل عینک های هوشمند کمپانی گوگل می باشدT اپراتورهای فولکس به منظور راحت تر انجام دادن امور کارخانه از آن ها استفاه میکنند. برای مثال برداشتن و جابجا کردن شیشه جلوی اتومبیل و یا شفت های مختلف خودرو توسط فرمان دادن از طریق این عینک انجام خواهد شد.
ارائه این عینک ها به فولکس و استفاده از آن ها به مدت 3 ماه بطور آزمایشی صورت خواهد گرفت. در ابتدا پرسنل در هر شیفت کاری به مدت 2 ساعت در هفته از عینک استفاده خواهند کرد و سپس بعد از 4 هفته به صورت تمام شیفت از آن استفاده خواهند کرد. طبق نتایج و نظرات مثبت پرسنل فولکس در مورد عینک و استفاده از آن، این عینک سه بعدی به عنوان یک ابزار جدید و کاربردی برای کارخانه شناخته و قابل استفاده شد.
در سال گذشته کمپانی BMW از ابزاری مشابه این عینک برای پرسنل خود استفاده کرد، به این منظور از عینک هوشمند گوگل استفاده میشد که چطور میتوانند کیفیت محصولات در حال بررسی و در دست اقدام برای مراحل تولید را افزایش دهند. اما فولکس در حال استفاده از این عینک ها به همراه یک نسخه ویژه از نرم افزار آن است.

7
کیفیت و وضوح این عینک معادل یک صفحه نمایشگر HD با اندازه 25 اینچ میباشد. همچنین قادر به عکس انداختن با کیفیت 5 مگاپیکسل و فیلمبرداری با کیفیت 720p میباشد. همچنین این عینک از تکنولوژی bone conduction برای پخش صدا و بلوتوث و وای فای برخوردار است.
دیجیتالی کردن و کامپیوتری شدن اکثر تولیدات از اهمیت ویژه ای خود برخوردار است و ارتباط عینک های هوشمند سه بعدی بین انسان و سیستم های کنترلی به سطح و مرحله ی جدیدی رسیده است."سرپرست لجستیک و کارمندان فولکس در ولفسبورگ"
با توجه به مزایا و نکات مثبتی که توضیح داده شد، این عینک مجهز به سیستم های کنترلی لمسی و صدایی میباشد که باعث میشود کارگر از دست خود استفاده نکند و فقط از طریق دو سیستم کنترلی لمسی و صدایی همه ی کارهای خود را انجام دهد. این ابزار کاربردی و مفید همچنین اطلاعات مفید و ضروری را نمایش میدهد، مانند شماره قطعه و یا محل جاگذاری همچنین قسمتی به عنوان بارکد خوان برای آن در نظر گرفته شده است که تشخیص میدهد که قطعه مورد نظر توسط اپراتور در محل درستی قرار داده شده است یا نه.

8
فولکس اظهار کرد که استفاده از عینک به صورت داوطلبانه و انتخابی می باشد. پرسنلی که از عینک استفاده میکنند، به صورت تدریجی و پله به پله خود را به تکنولوژی های جدید نزدیک و معرفی میکنند که این امر در مراحل کاری و تجربه ی آن ها تاثیر شایانی خواهد داشت. این آشنایی و معرفی به تکنولوژی روز توسط پرسنل کارخانه برای استفاده از این عینک میباشد و باید دوره های آموزشی آن طی شود که در دو دوره ی فشرده و کوتاه صورت خواهد گرفت و در حال حاضر 30 نفر از پرسنل فولکس در حال استفاده از این عینک های میباشند.

ارسال نظر