Vphone S8؛ کوچکترین گوشی هوشمند جهان شد

اشیای کوچک همیشه جالب هستند. و به همین خاطر هم هست که گجت های کوچک همواره در کانون توجه کاربران قرار داشته اند و این روزها گوشی های کوچک و خوش دست هم طرفداران خاص خود را پیدا کرده اند.

Vphone S8؛ کوچکترین گوشی هوشمند جهان شد

به گزارش کلیک، به تازگی کوچکترین گوشی دنیا ساخته شده که شاید بتوان لقب کوچکترین گوشی لمسی جهان را نیز به آن داد.
Vphone S8 با صفحه ای ۱٫۵۴ اینچی و یک دکمه لقب کوچکترین گوشی هوشمند جهان را اکنون یدک می کشد. این گوشی با سه دکمه مجازی به بازار می آید. در این میان گوگل مدعی است کوچکترین گوشی جهان یک گوشی دو سیم کارته با صفحه نمایش ۲٫۴۵ اینچی است اما ما دیگر در مورد آن گوشی صحبت نی میکنیم چرا که vphone S8 واقعا کوچکتر از آن گوشی است.

vphone-s8-3

به نظر می رسد این گوشی اسپیکر و هدفون نیز دارد و حتی می توانید از گوشی های بلوتوثی که در اختیار شما قرار می دهد به برقراری تماس یا گوش دادن موزیک بپردازید. بله درست شنیدید! این گوشی جک هدفون دارد.
از دیگر امکانات این گوشی می توان به موارد زیر اشاره کرد :
*یک رادیو FM
*یک سنسور تشخیص ضربان قلب
*گام شمار
*سنسور نور
*۶۴ مگابایت رم
*۱۲۸ مگابایت حافظه
*باتری ۳۸۰ میلی آمپری

برخی از شما ممکن است این امکانات را ببینید و مایوس شوید. من هم با شما موافقم اما این گوشی کوچک واقعا دوس داشتنی است چرا که این گوشی در واقع یک ساعت هوشمند بوده است که اکنون تبدیل به یک گوشی هوشمند شده! در هر صورت سامسونگ هم Gear S2 خود را به اتصال LTE مجهز کرده با این وجود آیا می توانید بگویید این وسیله یک گوشی است یا یک ساعت هوشمند؟ آیا ساعت های هوشمند را می توان گوشی هوشمند نامید و یا گوشی های هوشمند را می توان ساعت هوشمند نامید ؟ این سوالی است که با قطعیت نمی توان در مودر ان فعلا نظر داد.
S8 در فاز اول در چین به بازار عرضه خواهد شد و ما همچنان باید تا رسیدن آن به دیگر نقاط جهان در رویا به سر ببریم.

ارسال نظر